İYİ OKUMALAR ARKADAŞLAR... YENİ BÖLÜMLER SİZLERİN YORUM VE BEĞENİLERİNİZE GÖRE GELİYOR... ELLİ YORUMUN ALTINA BÖLÜM GELMEYECEKTİR... BOL KEYİFLER...
"Bay Mendoza'yı gerçekten çıkaracak mısınız?"
Bir insanın basit bir soru cümlesini bile böyle düz bir şekilde söyleyebilmesi büyük bir başarıydı. Herhangi birini özellikle de kadınları neden duygularını göstermemesi için eğitirlerdi ki? Bu nasıl bir gereklilik olabilirdi anlamıyordu doğrusu.
Koltuğunda arkaya yaslandı ve ona baktı. Her zamanki gibi kusursuz görünüyordu. Uzun eteğinin beli göğüslerinin altında başlıyor ve dizlerine uzanıyordu. Beyaz gömleği göğüslerini sımsıkı sarmıştı ve eteğinin altına sokulmuştu. Kahverengi saçları bugün topuz yapılmıştı ve bir tutamı kulağından aşağı iniyordu.
Daha önce ona bu kadar dikkatli bakmamıştı doğrusu ama gerçekten güzel bir kadındı. Derin bir nefes alıp başını iki yana salladı. Gerçekten düşündükleri hakkında en ufak bir kontrolü bile yoktu. "Onunla ne yapmam gerekiyor sizce?"
Adam yaklaşık iki haftadır depodaydı. Bulunduğu süre içinde de sadece zarar veriyordu. Sonuçta ona yemek veriliyordu ve bu da bir masraftı. Kaşlarını kaldırarak elindeki kâğıtlara baktı. Gerçekten de iyi besliyorlardı onu. "Borcunu ödemek konusunda bir fikir sunmadı"
Yerinde oldukça rahat olduğuna dair bir izlenimi vardı. Hiç şikâyet duymamıştı, yalvarmamıştı ve ağlamamıştı. Caleb bu durumdan oldukça rahatsızdı. Ayrıca eşi her gün arayıp duruyordu. Bayan Mendoza'nın oldukça ısrarlı olduğunu söyleyebilirdi.
Golem'e ona işkence etmesini söyleyebilirdi ama adam ilk darbeye bile dayanamayacak kadar zayıftı. Koltuğunda sağa sola sallandı. "Bir fikriniz var mı?" diye sordu en sonunda merakla.
"Bayan Mendoza'nın eşinden daha zeki olduğunu düşünüyorum" dedi genç kadın sakince. Bir yandan da kâğıt fabrikasının durumuna bakıyordu. "Bay Mendoza'nın yokluğunda fabrikayı o yönetmiş ve daha şimdiden hisselerinde büyüme var"
Kadınları asla küçümsememek gerekiyordu. Eleanor'un ona uzattığı kâğıtları alıp incelemeye başladı. "Bu kadar zeki bir kadının neden bu salak adam için uğraştığını aklım almıyor"
Belki de şimdi söylemek için uygun bir zamandı. Genç kadın başını yana eğdi ve bileğindeki ince kordonlu gümüş saate baktı. "Aslında beş dakika sonra burada olacak. Kendisine sorabilirsiniz"
Caleb başını kaldırıp ona baktı. "Bana sormadan randevu mu aldın?"
"Yarım kalan işlerin bitirilmesi gerek"
Mantıklı konuşuyordu. Erkek başını salladı. Mendoza'yı burada tuttukça yarardan çok zararı oluyordu. Onu geri kumarhaneye getirmek dâhiyane bir fikirdi. Zaten Caleb'ın yanından ayrılmaması gerektiği ve Caleb'ın da kumarhanede sorumlulukları olduğu için eski işleyişe geri dönmeye karar vermişlerdi.
Erkek bir süre sessizce durdu. "Pekâlâ, ticari zekâsı olan bir kadınla konuşmaktan zarar gelmez" diye mırıldandı. Ancak iş duygusal durumlara geldiğinde ağlamalarından hoşlanmıyordu. İnsanlar ağladıklarında her türlü vücut sıvılarını dışarı salgılıyorlardı ve bu hiç de sağlıklı değildi.
Eleanor dikkatli bir şekilde saatine baktı. "Sizce Bayan Coldoba'nın Keith'ı misafir etmekten sıkıntı etmeyeceğini söylerken ciddi miydi?" Ne yazık ki oğlu zor bir çocuktu. Yaramazlıkla eğlenmenin arasındaki farkı gerçekten anlamıyordu ve bu çoğu kişiye sıkıntı çıkarabilirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CAM KADIN- MİLYONLUK BEBEK 4. KİTAP
ActionCALEB SULLİVAN, MİZOFOBİ YANİ MİKROP FOBİSİ OLAN GÜÇLÜ, SAĞ DUYUSU YÜKSEK VE ZEKİ BİR KUMARHANE PATRONUDUR. NORMAL ŞARTLARDA BAĞLI OLDUĞU GRUBUN TEMİZLİKÇİLİĞİNİ YAPAR. PİSLİĞİ TEMİZLEMEK VE ARKALARINI TOPLAMAK ONUN İŞİDİR. UZUN ZAMANDIR YANINDA ÇAL...