SELAM MAFYACIKLARIM<3
Normalde bu bölümü hemen birinci bölümümün arkasından paylaşma fikrim yoktu fakat bazıları tarafından ilgi görünce dayanamadım:)
İyi okumalar cancağızlarım<3
Bölüm şarkıları:
P!nk & Willow Sage Hart – Cover Me In Sunshine
Perdenin Arasındakiler - Ankara-yla Bozuşuruz•KARAN YİĞİT AKBULUT
-
KARAN YİĞİT AKBULUT
Acı içinde inleyerek uyandığımda yaralarım baya acıyordu. Başım delicesine ağrıyordu. Yan tarafıma baktığımda babaannem çoktan kalkmıştı gece bir ara uyandığımda da bana sarılarak uyuduğunu görmüştüm.
Yatağımın içinde acı içinde gerinirken kapının hızla açılmasıyla yarıda kalan gerilmemle büzüştüm.
Babam her zaman ki sert yüz ifadesiyle odama girmişti.Bana doğru sert adımlarla yaklaşırken, kalın ve sert sesle konuştu.
"Kalk lan kalk!" dediğin de kaşlarımı hüzünle çatarak, titreyen dudaklarımı daha fazla titrememesi için içten bastırarak ısırıyordum.
"Sana yatmak yok sen her seferinde seni odaya kitleyip yatırdığım için azdın hep bu evi akşama kadar temizliyorsun ve yemekleri de sen yapıyorsun kimse de sana yardım etmeyecek!" diye hem iş buyurup hem azarlarken ikinci bir dayak yememek için yatağımdan zorlukla çıktım.
Babam eli belimde beni süzerken gram acıma duygusu yoktu. Hafif topallıyordum.
Acımasız sesi odamda tekrar yankılandı."Acele et akşam misafirim gelecek eğer işini hemen bitirip ortadan kaybolmazsan seni öldürürüm." dediğin de ortadan kaybolmak olarak bahsettiği; misafirler gelince odama çekilmem ve asla odamdan dışarı adım atmamamdı. Arkadaşlarına varlığımdan bahsetse de beni asla karşılarına çıkartmazdı.
Kafamı sallayarak dolabımdan en eskimiş olan kıyafetlerimi çıkarttım. Giymek için tam banyoya girecekken babam odamdan çıkarak sertçe kapattı kapıyı. Arkasından göz devirip üstümdeki pijamalarımdan kurtulup diz altı şort ve bol bisiklet yaka grimsi erkek tişörtü giyerek kıvırcık saçlarımı tepeden topuz yaptım. Ayağıma terlik giyip odadan çıktım.
Allah'tan temizlik yapmayı seven ve bilen bir kızdım yemek yapma konusunda usta olmasam da elimin değdiği şeyleri güzelce ve özenle yaparak babaannem, hizmetli abla ve teyzelerimden memnuniyeti alırdım.
Babamda beğenirdi yemeklerimi ama benim yaptığımı bilmediği için beğendiğini açıkça itiraf eder 'hep bu şekilde istiyorum bu yemeği' diyerek uyarırdı hizmetçilerimizi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VUSLAT
RomanceEN OLMADIK BİR ANDA KARŞINA ÇIKIP SANA BİLMEDEN YARDIMI DOKUNAN BİRİSİNE AŞIK OLDUKTAN YILLAR SONRA KAVUŞSANIZ NE OLURDU? VUSLAT Kime ne zaman âşık olacağımızı bilemediğimiz gibi ne zaman kavuşup kavuşamayacağımızada bilemeyiz. Daha küçücük yaşında...