- V U S L A T -
Vuslat: Sevgiliye kavuşma.
~
Kavuşulan: İzem Karahanlı.
Kavuşan: Karan Yiğit Akbulut.
∅
Uzun bir sonsuzluk gibi gelen ama oysa sadece bir kaç basamaktan oluşan merdivenlerin başına geldiğimde sadece bitiktim.
Öylesine bitiktim ki. Ruh parçalarım evim sandığım hapishanemin dört bir yanına saçılmışken küçüklüğüm ölü, gençliğim cansızdı.
Ama alışmıştım da.
Acılara ev sahipliği yapan ruhum ve bedenim alışmıştı.
Alıştığım için önce kendime sonra da babama kızgındım. Beni alışmamam gereken bir acıya alıştırmıştı ve bende sonunda bunu alışarak kabul etmiştim.
Acı benim ruhumun kara sarmaşığıydı. Acı benim yıkık dökük, harebeye dönmüş evim ve ben o evden çıkamadığım gibi, kaçamıyordum da.
Bezgince tırmanmaya başladığım merdivenlerin sonuna ulaştığım da odama giden tarafa döneceğim sırada uzun, sert bir şeye çarpıp geriledim ve neredeyse düşecekken belime sarılan kollar tarafından tutulup, düşmekten son anda kurtuldum.
Beni tutan kişinin refleksen yakalarına tutunmuştum, bende.
Sertçe yutkundum. Babam eve gelecek misafir ile karşılaşmamam için uyarmıştı beni.
Hızla, ellerimi tuttuğum kişinin yakasından çekerek geri çekildim.
Boğazımı temizleyip, "Pardon, özür dilerim. Affedersin lütfen," diyerek yanından geçmeye yeltendiğim de yabancı misafir bileğimden tutarak durdurdu beni. Şaşkınca bileğime tutan eline baktım. Buz gibiydi. Korkudan alevlenen bedenim aksine onun buz gibi teni vardı. Elim elinin içinde bir an buz kesilmişti. Yavaşça bakışlarımı yüzüne çıkardım. Gözleri yüzümde, en çokta yaralarımda gezenirken diğer elinde tuttuğu, kırmızı tülbentimi bana uzattı.
"Tülbentiniz," dediğinde yüzümdeki şaşkınlığı silip mahçup bir şekilde baktım ona. Soğuk parmaklarının verdiği hissiyat o kadar başkaydı ki, durup bir şey sormasından çekindim. Yaralarımdan utandım. Bana nasıl olduğunu, neden olduğunu sorsa cevap verecek bir sürü kelimem olsada, veremezdim.
İyi ki sormadı.
Bileğimi elinden çekip, bana uzattığı elindeki tülbentimi aldım ve hafif tebessüm ile, "Teşekkür ederim," diyerek arkamı dönüp hızla odama gittim...
Oysa bilemezdim hayatımı değiştirecek bir kişiyle yanlışlıkla çarpıştığımı...
∅
HOŞGELDİNİZ KURGUMUN ÖN TANITIMINA SEVGİLİ AŞKLAR:))
Başladığınız tarihleri ve düşüncelerinizi yazar mısınız ilk önce? :))
<3
⚠️ Öncelikle şunu söylemek isterim ki şu an okuduğunuz tanıtım -08.04.2022- tarihinde düzeltilmiştir. Çünkü kurgumun ilk 10 bölümü baştan yazılıp, düzenlenecekken, geriye kalan bölümler sadece düzenlenecektir. ⚠️ 04:04
Uzun zamandır bu kitabı kurgulamakla uğraş verdim, sizler yanımda olarak bana destek verirseniz çok sevinirim. Şimdiden yanımda olan ve olmak içine ailemize katılmaya devam edecek sevgili okurlarıma çokça teşekkür ediyorum. Umarım beğenirsiniz ve desteğinizi üzerimden çekmezsiniz.
Bu kurgumu yazarken bir çok okuduğum kitaptan, dinlediğim şarkıdan hatta izlediğim film ve dizilerden ilham aldım. Okuduğum kitaplardan ilham aldığım için size aynı gelecek yerler olabilir ama kesinlikle hiçbir kitaptan birebir alıntı alarak yazmadım; yazmayacağım. Ama olur da aynı olan bir iki kelime veyahut aynı bir bakış açısında bir bölümüm olursa yanlış anlamanızı ve alıntı alarak kurgumu yazdığımı düşünmenizi istemem. Tamamen kendime ait düşünce ve duygularıma ait yazıyorum ve yazıyor olacağım.
Kitabımda +18 ve kanlı - 'kötü adamlara' korku içerikli şiddetlerin de olduğu anların bulunduğu bölümler de yer alacak ama bu tarz şeylerden hoşlanmazsanız ama yine de merak edip o kısımlar hariç okumak isterseniz ben size o kısım ve bölümlerde uyarımı yaparım.
Yazdığım ilk kitap değil ama diğer bu kitabımda daha deneyimli olacağımı ve olduğumu da düşünüyorum. Diğer kitabımda deneyelimli ve başaralı değildim. Onu sadece kendimce yazabiliyorum mu diye denemk için yazdım. Bakalım bu kitabımız bizi nereleri getirecek? Umarım el ele gidebildiğimiz kadar gidebilirim desteğinizle:))
<3 <3 <3 <3
•İZEM KARAHANLI
<3
•KARAN YİĞİT AKBULUT
-
Takip edip, okuyup, yorumlayarak ve paylaşarak destek olursanız sevinirim:))
Desteğinizle ve sevginizle var olun:)
•
Yazım Tarihi: 06.04.2021
Yayım Tarihi: 04.09.2021
•
Kitabımızın Instagram hesabını takip eder misiniz?
Instagram: sudehanimdiyeceksnz
Tiktok: sudexds_ / sadeceyazar_Ulaşmak isteyenler için hesaplarımı bıraktım:)
★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VUSLAT
RomanceEN OLMADIK BİR ANDA KARŞINA ÇIKIP SANA BİLMEDEN YARDIMI DOKUNAN BİRİSİNE AŞIK OLDUKTAN YILLAR SONRA KAVUŞSANIZ NE OLURDU? VUSLAT Kime ne zaman âşık olacağımızı bilemediğimiz gibi ne zaman kavuşup kavuşamayacağımızada bilemeyiz. Daha küçücük yaşında...