3.BÖLÜM: MAFYA EVİNDEN MAFYA ELİNE

2K 131 21
                                    

SEELLLAAMMM BİZ GELDİK:)

Bir yeni bölümümü daha sizlere sunar ve sizi bölümle başbaşa bırakır çekilirim:)

İyi Okumalar Mafyacıklarım<3

Bölüm Şarkılarısı:
Soner Avcu - Yalnızlıklar
Gripin - Arkadaş

Bölüm Şarkılarısı:Soner Avcu - YalnızlıklarGripin - Arkadaş

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(İzem'in arkadaşlarıyla fotoğrafları.)

-

MAFYA EVİNDEN MAFYA ELİNE

Gözlerimi ani bir biçimde açıp yatağım da doğurdum. İlk defa bu tarz bir uyanış yaşıyordum.

Gözlerimi yumup; "Nolur herşey rüya olsun nolur bunlar bir rüyadan ibaret olsun nolur!" diye mırıldanarak gözlerimi kısarak açtığım da üstüm de gördüğüm elbiseyle dudaklarımı büktüm.

Herşey gerçekmiş.

Yatağıma ölü gibi yığılırcasına geri yattığımda gözlerimi duvarımda asılı olan saate çevirdim saatin altıya yeni geldiğini görünce şaşırdım, bu saatte kalkmazdım normalde.

Dün akşam yaşananlar bir bir gözlerimin önünden geçerken kendimi öyle çok bitkin ve ruhsuz gibi hissediyorum ki birisi dokunsa ağlarmışım gibi geliyor.

Hiçbir zaman şanslı bir çocuk, genç kız ya da yetişkin bir kadın olmadım hep arkamda bana kara bela olan babamın yüzünden ne çocukluğumu ne de gençliğimi yaşadım. 23 yaşındayım ama kendimi 40-50 yaşlarında bir kadın gibi hayattan bıkmış, çok yaralar alıp o yaralarla kendini zorla ayakta tutmaya çalışıyor ve o yaraların kabuk tutmaması için karşısında düşmanları olan birisi gibiydim.

Düşmanlarım yoktu, tek düşmanım var; Murat Karahanlı.

Hiçbir baba kızını böyle davranmamalı, sevgisiyle ve bolca ilgisiyle büyütüp kızının arkasında bir aslan gibi durup onu tüm kötülüklerden korumalı ve o istemediği sürece hiçbir şeye zorlanmamalıdır. Hayatta bu gibi babalara sahip kızlar da var benim gibi hiç sevilmeyen yanında olmayan ve ölsem umrumda olmayacak babalar da var peki ya bizim suçumuz ne? Onların kızı olmak mı? Hiçbir bebek ailesini kendisi seçemez ama her çift bebeğini isteyerek ya da istemeyerek de olsa o haltı yiyip bizleri dünyayı getiriyorlardı.

Keşke annem beni doğurmasaydı ve keşke annem bana hamile kalmasaydı. Böyle bir adama babalık şerefinin ş'sini vermemeliydi.

Evlenecektim ve bu gerçek beni öyle dumura uğratıyor ki, inanamıyordum hala bir hayal ya da şaka olmasını istiyordum. Evlenmek, benim düşüncelerimin arasında olan son şeydi çünkü ben -aşık olduğum adamla-  aşkı yaşamak ve o aşkı yaşarken ani kararla onsuz hissedemeyeceğimi anlayınca yıldırım nikahıyla evlenmek istiyordum.

VUSLAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin