SEELLLAAAMMMM:)
Nasılsınız sevgili mafyacıklarımm:))
Yeni bölümü sizlere emanet eder kaçarım ballar:)
İYİ OKUMALAR<3
Bölüm Şarkısı:
Seksendört - DokunmaDOKUNMA
Kaç saattir uyuyorum bilmiyorum ama karnıma giren şiddetli ağrıyla homurdanarak gözlerimi açtım.Yataktan kalkıp karnımı tutarak, iki büklüm şekilde ilerleyerek odadan çıktım.
Nalet tuvalletin nerede olduğunu bilmiyordum ve ne diye bir insan evi gezdirip göstermez ki şurası, şu diye.Sağa doğru ilerleyerek Karan'ın odasını geçtim. Az daha ilerledikten sonra başka bir kapıyla karşılaştım. Kapıyı açıp içeri girmek istediğimde, giremedim.
Kapı kitliydi.
Derin nefes alıp ileri baktım ama iki tarafa ayrılan duvar bölümünden başka bişey yoktu.
Arkama dönüp geldiğimi yöne yöneldim. Kendi odamı ve merdivenleri es geçerek diğer tarafa uzanan koridora ilerlediğim de önüme çıkan ilk kapıyı açmaya çalıştım ama yine kitli olunca sinirle kapıya tekme savurup karnımı tutarak ilerledim.
Bu ağrıyla koskocaman evde resmen tuvallet arıyordum.
Az ilerideki kapıya ilerleyip kapının kolunu indirdim ve kapıyı ittirdim.Açıldı.
İçeri girip baktığım da kaşlarım çatıldı. Burası bir kız odasıydı. Karnımın ağrımasına rağmen nalet merakıma yenik düşüp yatağın baş ucundaki komodinine ilerleyip üzerinde duran ters çevrilmiş çerçeveyi elime aldım.
Çerçeveyi kendime çevirdiğim de kumral dalgalı saçlara sahip, beyaz bir elbise giymiş çok güzel bir kızın Karan'ın belinden sarılıp yanağını Karan'ın göğüsüne yaslamış şekilde poz verirken; Karan da takım elbiseli ve gözünde güneş gözlüğüyle gülerek kızın omzundan tutarak kameraya poz veriyordu.
Böyle bir fotoğrafla karışılaşınca gözlerimi şüpheyle kıstım. Benden önce bir kızla mı yaşıyordu bu adam? Belki de evliydi ve öldü karısı, ya da ne bileyim bırakıp gitti ama Karan odayı bozmayı kıyamadı. Kardeşi de olabilir elbette ama görünüşe göre tek yaşıyordu bu evde, her ihtimale karşı içime kurt düşünce, odayı incelemeye devam ettim.
Yatak büyük, geniş ve lila rengi çarşaflarla kaplıydı. İki yanında duran komodinlerin üstünde düz renk ama üç boyutlu çiçeklere sahip lambaderler vardı.
Kocaman beyaz bir kıyafet dolabı ve aynı renkte ampullerle çevreli aynaya sahip bir makyaj masası vardı. Aynanın köşesine sıkıştırılmış bir kaç fotoğraf görünce makyaj masasına doğru ilerledim.
Gözlerimi kısarak fotoğrafları incelemeye başladığım da fotoğraflar az önceki kıza ve Karan'a aitti.
Karan'la, kız sırt sırta poz vermişti bu fotoğrafta ve ikiside sportif giyinmişti. Kız ondan baya kısa olduğu için kızın sırtı Karan'ın bel boşluğunun biraz üstüne denk geliyordu. Karan burda biraz daha genç ve sakalsızdı. Yine gözünde güneş gözlüğüyle gülerek poz vermişti.
Gülüşünü hiç görmediğim için, fotoğraftakine göre gülüşü baya güzeldi.
Diğer fotoğrafa geçtiğim de kız bu sefer tekti; çimenlerin üstüne yatmış ve sadece göğüsünde üstü çekilmişti. Saçları özenle ayrılıp ince ince kalp şeklinde etrafına dizilmişti, kalplerin ortasında da papatlayalar vardı. Bu fotoğraf sebepsiz hoşuma giderken kızı tanımayıp kim olduğunu bilmemem daha da canımı sıkıyordu, nedense.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VUSLAT
RomanceEN OLMADIK BİR ANDA KARŞINA ÇIKIP SANA BİLMEDEN YARDIMI DOKUNAN BİRİSİNE AŞIK OLDUKTAN YILLAR SONRA KAVUŞSANIZ NE OLURDU? VUSLAT Kime ne zaman âşık olacağımızı bilemediğimiz gibi ne zaman kavuşup kavuşamayacağımızada bilemeyiz. Daha küçücük yaşında...