24.BÖLÜM: KAVUŞMA

1.2K 59 167
                                    

HELLOOOĞ BEBEKLERİM<3

SAATLER ÖNCEDEN HERKESİN YENİ YILI KUTLU OLSUN CANLARIIĞMM<3

Umarım bu yıl herşey çok güzel olur, sağlıklı, eğlenceli, mutlu, huzurlu, korkusuz, kadın çocuk ve hayvan cinayeti olmayan bir yıl olur. İnşallah hepimizin duaları - dilekleri kabul olur. Umarım herşey gönlümüzce ve çok güzel olur.

Hepinizin yeni yılını en içten dileklerimle kutlarım. Mutlu, huzurlu ve çok güzel yıllar hepinize. Sizi seviyorum ve çokça öpüyorum muuaahh. :* :* <3

-

10,1BİN İÇİN HEPİNİZE TEK TEK TEŞEKKÜR EDİYORUM BU YIL BENİ İLK MUTLU EDEN SİZLERSİNİZ, VAR OLUN HER DAİM. İYİ Kİ SİZLR<3

-

11489 Kelimelik bölüm size emanet, oylarınızı ve yorumlarınızı bekliyorum lütfen yorumlarınızı ve oylarınızı eksik etmeyin benden. (İlk defa bu kadar uzun yazdım djdsj)

İYİ OKUMALAR BALLAR<3

Bölüm Şarkıları;
Aşkın Nur Yengi - Ay inanmıyorum
Cem Adrian -Kül
Sevgim Yılmaz - İhtiyacım var

KAVUŞMA


K.Y.A'tan.

Trafikte son gaz ilerlerken uyarı levhalarında yazan hız sınırları sikimde bile değildi. Umrumda olan tek şey İzem'di ama o da yanımda olmadığı sürece bu insanları öldürüp üstünden geçmem ve onları bir kazaya teşvik etmem hiç umrumda değildi.

Ben zaten yarı ölmüşüm bide onları mı düşüncektim. Hepsinin canı cehenneme.

İzem'i, Vuslat'ımı bulmam lazımdı. Onu hemen şuan, şu dakika bulmam lazımdı ama önümde inatla yavaş giden araba zamanımı çalıyordu. Öfkeyle camı indirip direksiyon hakimiyetime dikkat ederek kafamı dışarı çıkardım.

"Oraya gelirsem o gaz pedalını götüne sokarım lan senin! Hızlansana amınakodumun çocuğu!" diye bağırınca adam hızlanmadı ama önümden çekilerek yan şeride geçti. Piç kurusu. Gaza daha da yüklenip resmen uçarak Poyraz'ın en son arabayı kameraların gördüğü yere gidiyordum.

"İzem kaçıranı yaşatırsam namerdim lan." diye bağırarak direksiyona vurdum.

Onu kaçıran kişilerin soluğunu dinleyip, işkence ederek ölümü yavaş yavaş tattırarak cehenneme yolcu edecektim. Kolay ölüm olmayacak hiç birine. İzem'i kaçırmakta payı olan herkesi öldürecektim.

Direksiyonu yerinden sökecek gibi sıkarken bu arabanın yavaş olması sinirlerimi tepeme çıkarıyordu. Her ne kadar dolar gibi artan hız sayıları yüksek olsada bana yavaş gidiyormuşuz gibi geliyordu. Kesinlikle jet gibi uçan araba üretmeleri lazımdı, ya da üretmem. Böyle olmazdı. Bu araba çok yavaştı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
VUSLAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin