1.BÖLÜM: MAFYA KIZI

2.7K 152 196
                                    

SELLLAAAAM SEVGİLİ MAFYACIKLARIM:)

İlk bölümümüzün ilk satırları sizlerle buluştu ve sizler tarafından okunmayı bekliyor. Umarım beğenir ve benimle devam edersiniz:)

İYİ OKUMALAR MAFYACIKLARIM<3

Bölüm Şarkısı:

Onlife & Deesmi - влюбился в неё
Amo988 - Bıktım
A

hmet Kaya - Hani Benim Gençliğim

hmet Kaya - Hani Benim Gençliğim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

İZEM KARAHANLI

MAFYA KIZI


Babamın izin vermeyişi ile kaçtığım evden geri dönmek için bardan çıktım. Topuklu ayakkabılarım yere her bastığım da caddeyi inleten ayak seslerimle aheste aheste caddenin sonuna ilerleyip uzaktan geldiğini gördüğüm taksiye el ettim.

Taksi önümde durunca hemen arkaya binip gideceğim adrese yakın başka bir adres vererek telefonumla ilgilenmeye başladım.
Elçin ve Gaye'yle çektiğim fotoğraflara bakarken hangisini paylaşsam diye düşünüyordum, yukarıdan gelen bildirimle telefona iyice eğilip doğru mu diye baktım.

Okulun en yakışıklı çocuğu; benim hoşlandığım çocuk!, storyime cevap mı vermişti?

Hemen bildirimin üstüne tıklayarak instagram mesaj sayfamdam; Emir Kozan'la olan mesaj sayfasına direk girince hikayemdeki şarkı söylerken ki videoma ateş emojisi atıldığını gördüğüm an boğazımdan çıkan sevinç iniltileriyle otuz iki diş sırıtıyordum resmen.

Kafa kaldırıp camdan dışarı baktığım da İstanbul'un herhangi bir caddesinde hapishaneme doğru son sürat ilerliyordum.

Hapishanem kimine göre; hayallerdeki eviken benim için hapishaneydi işte.

Tekrar kafamı eğip telefonuma çevirince bakışlarımı bende yanakları kızarmış gülen emoji gönderdim. Ekranı kitleyip geri iyice yaslanarak camdan akıp giden yolu izlemeye koyuldum sırıtarak ve kendimi inamılmaz iyi hissediyordum.
İçimdeki küçük korku şeyini saymazsak mükemmeldim.

Saate baktığım da geç olduğunu ve saatin 3'e geldiğini gördüğüm de babamın bu saatte kesin uyuduğunu düşünüyordum, yani umarım öyledir. Bazen en erken 11'de yatıp sabahın köründe kalkarak beni haşladıktan sonra işlerinin başına giderdi.

Çünkü o namı değer Mafyaların gözdelerinden Murat Karahanlı'ydı.

Gecenin bu saatinde istemeyerek de olsa ayrıldığım arkadaşlarımın yanından, mutsuz bir şekilde evimin yakınında taksiden inip duvara sinerek ilerlemeye başladım.

VUSLAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin