7.BÖLÜM:KARIM O BENİM

1.4K 93 67
                                    

MERHABAAAĞ:)

Yeni bir bölümle biz geldik, umarım bu bölümü de beğenirsiniz.. sizden ricam lütfen kitabın sonunda oy vermeniz.. emeğimin karşıladığını almak en doğal hakkım. Lütfen kırmayın beni:)

İYİ OKUMALAR^^

Bölüm Şarkıları;
Gözde Öney - Biraz Kül Biraz Duman
Gözde Öney - Kavga

KARIM O BENİM¹

Mesajı aldıktan sonra yerimden heyecanla kalkıp kapıya ilerledim, odamdan çıkıp merdivenleri inerek kapıya ulaştığım da heyecanlıydım.

Deniz'i kapıda tırnaklarımı yiyerek beklerken büyük demir kapının açılmasıyla elimi ağzımdan çektim.

Heyecandan ve birazda stresten yere basan ayağımı sallarken ellerimi birbirine kavuşturup parmaklarımla oynamaya başladım.

Taksi merdivenlerin önünde dönerek durdu, önden inen Deniz'i görünce ağzım kulaklarıma varırcasına gülmeye başladım.

Taksiciye bişey dedikten sonra taksinin arkasından gidişine baktı. Sonra etrafa baka baka, adamları tek tek süze süze bana dönünce yerimde sıçrıyordum resmen.

Bana doğru yürümeye başlayınca bende ona doğru yürüyüp boynuna atladım. Boynundan aşağıya sarkılırken, belimden kavrayarak yukarı kaldırdı beni.

"Hoşgeldin Deniz."dedim.
Çok özlemiştim onu ve diğerlerini de ama şuan sadece onunla özlem giderebilirdim.

Etrafa gülücük saçarak bakarken, adamlar tip tip ve şaşkınca bize bakıyordu. Onlara göz devirip kendimi geri çektim. Deniz de beni yere bırakarak kıvırcık saçlarımı kulağımın arkasına sıkıştırarak beni süzdü.

"Sen üç gün de zayıfladın mı?" diye sorunca kendimi süzerek dudaklarımı bilmem ki derecesine büzüp omuz silktikten sonra koluna girerek içeri ilerledik.

"Neler yaptın bensiz?" diye sorduğum da yüzünü buruşturdu.

"Bensiz yapabildin mi diye sorsana İzo bana." deyince kıkırdamaya başladım.

Onu salona doğru ilerletip, salona giriş yaptığımız da telefonuyla ilgilenen Cihan bizi görünce kafasını tekrar telefonuna çevirdi, sonra yeniden hızla kafasını bize çevirdiğinde, gözlerini irileştirmişti.

"Sen kimsin?" diye sorarken yerinden adeta fırladı, bu şaşkınlığına gülerek tepki verirken, ortalarına geçtim.

"En iyi arkadaşım Deniz; Deniz bu canım arkadaşımız da Karan'ın biricik kuzeni, Cihan." diye birbirlerine kendilerini tanıttığım da ikisi de birbirlerine düşmanca bakıyorlardı. Onları birbirine tanıtırken evlencek olduğum kişinin adını da söylemiş oldum Deniz'e.

Cihan'ı gören sanki karşısında düşmanı var sanar, o derece kasılmıştı çocuk.

Deniz çatık kaşlarla Cihan'a bakarken elini uzatıp, "Memnun oldum." dedi.
Adamım benim be..

Her zaman böyle ince özellikleriyle göze giriyor bu çocuk var ya.
Cihan bana bir süre baktıktan sonra Deniz'in elini sıkıp kafasını salladı sadece.

Onun bu hareketine göz devirirken Deniz'in koluna girip, "Hadi odama geçelim biz." deyince Cihan aniden yükselip, "Hopp!" deyince durup ona baktım. Niye derecede kafamı sallayıp göz kırptım.
Salonu eliyle göstererek, "Burası iyi değil mi yenge? Oda da ne yapcaksınız?" derken yengeyi bastırarak söylemiş olmasına takılmayıp, yaptığı imaya takıldım, gözlerim irice açıldı. Fesaatt pislik.

VUSLAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin