HELLOOOOOOĞ BEBEKLERİM<3
Nasılsınız iyi misiniz? Tatil nasıl geçti? Sınav notlarınız nasıl? Okula tekrar gitmeye hazır mısınız?
Hadi herkes en yüksek aldığı dersten notunu bu yazının karşına yazsın, kim neyden yüksek almış bakalım:)) →→
Kuzularım sizden ricam boşta olsa bir iki yorum yaparsanız sevinirim. Bölümler arası sıkıntı yaşıyorum ve anlamadığım bir şekilde bölümlerin yerleri karıştı, 5 ile 4 arasında 17. Ve 18. Bölümler var, bu da 4. Bölümün altında okuyanlar en azından 'okuyorum bu bölümü' diye belli ederse sevinirim çünkü bazılarında bölümler gözükmüyormuş, geçen bir arkadaşımız da öyle olmuşta.
Bundan sonra bölüme en çok yorum yapanı birdahaki bölümleri onlara ithaf edeceğim..
Bu bölümü nrye42drsn34 ithaf ediyorum, her yorumuna cevap veremesem de çoğuna cevap verdim ve onunla yorumlarda çok güzel sohbet ettik sizleri de bekliyorum canlarım<3
BU BÖLÜM GÜNDEM OLMAZSA HEPİNİZE AŞK OLSUN:) "En uzun bölüm bu ve sırf +18 içermekte:D " haydi bakalım bundan sonra size aittir..
İYİ OKUMALAR BALLAAR:D
Bölüm Şarkıları;
Sertap Erener - Ateşle Barut
Michele Morrone - Watch Me Burn(Bu bölüm full +18 diyebilirim burdan uyarıyım da hoşuna gitmeyenler atlaya atlaya okuyabilir^^)
ATEŞ VE BARUT
Onun bana yaklaşmaya başlamasıyla gözlerim yavaşça kapanırken, onun kokusuyla karışmış bu güzel ormanın ferah havasını içime çektim, sonra dudaklarını dudaklarıma bastırdı ve dudağını dudağıma sürttürerek hemen aralayarak tamamen dudaklarımızı birbirine kenetledi.
Dudaklarımızı öyle bir kenetledi ki içimden dedim;
Keşke zaman dursa ve bundan sonra akmasa ya da zaman aksın ama dudaklarımız birbirinden ömür billah ayrılmasın.. dünyanın en kuvvetli bir yapıştırıcısını sürseydim keşke dudaklarıma..
Keşke..
Dudaklarımız birbirinden ayrılınca gözlerimi açıp, gözlerinin içine baktım. Her zaman ki gibi parlıyorlardı.
İki eli yanağımı kavradı, baş parmaklarıyla elmacık kemiklerimi okşarken gözleri öylece dudaklarımdaydı, gözlerim dudaklarına kaydı, çok hafiften kırmızılaşmıştı dudaklarımdaki ruj yüzünden.
Gözleri öylece dudaklarımdayken dilini alt dudağında gezdirerek, "E ben bu ruju bozayım artık!" dedikten sonra tekrar beni kendine çekti ve dudaklarımızı diğerinden de daha arzulu bir şekilde birleştirdi.
Alt dudağını kavrayıp emmeye başladığım da Karan'ın yüzümdeki elleri kaydı, bir eli belime kavrarken diğeri tüy misali omzundan aşağıya doğru kaymaya başlayınca elektrik çarpmış gibi titredim ama dudaklarımı dudaklarından çekmedim.
Üst dudağımı dişleyerek emiyordu ve bu hiç olmadık şekilde zevk veriyordu. Dilini ağzımın içine ittiğinde elimi saçlarına daldırıp dilini ağzımın içine hapsederek emmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VUSLAT
RomanceEN OLMADIK BİR ANDA KARŞINA ÇIKIP SANA BİLMEDEN YARDIMI DOKUNAN BİRİSİNE AŞIK OLDUKTAN YILLAR SONRA KAVUŞSANIZ NE OLURDU? VUSLAT Kime ne zaman âşık olacağımızı bilemediğimiz gibi ne zaman kavuşup kavuşamayacağımızada bilemeyiz. Daha küçücük yaşında...