SELAAAAMMM CANIMIN İÇLERİ:))
Nasılsınız iyi misiniz? Okul nasıl gidiyor? Bir çoğunuz sınav haftasında umarım yüksek notlar alırsınız ve okul, not derdini düşünmek zorunda kalmazsınız, Allah yardımcınız olsun:)
Sayenizde gün geçtikçe yükseliyoruz ve bu sizin sayenizde oluyor, sizlerle daha nice binlere, milyonlara gitmek en büyük hayallerimden biri. :D
Umarım hepimizin bir gün hayalleri gerçek olur^^
Bölüm sonu görüşürüz:)
İYİ OKUMALAR<3
Bölüm şarkıları;
Marina - Bubblegum Bitch
Yedinci Ev - Sevsene beni
Lil Zey - Vuslat*(*İzKar'ı anlatan şarkıdır..)
VUSLAT
Gözlerimi açıp gözlerinin içine bakmak istediğim de gözleri kapalıydı ve dudakları benim gibi aralıktı..Kalbim bu sefer, az önce dudaklarıma kavrayan onun dudakları için atarken kendimi kaybettim ve bir an bile düşünmeden bu sefer ben onun dudaklarına yapıştım.
Karan, sanki benim onu öpmemi bekliyormuş gibi direk karışılık vererek alt dudağımı dudaklarının arasına aldı ve bir öncekine göre daha tutkulu, daha sert öpmeye başladı.
Bende onu, onun gibi karşılık vererek üst dudağını öperken, ellerim boynuna doğru gitti.. dudaklarımız nefes almak için ayrılınca, içimize bir nefes çeker çekmez Karan başını yana eğerek tekrar dudaklarımızı birleştirdi.
Üst dudağımı dudaklarının arasına alınca bir süre tutuluyla öptü sonra hafif ısırdı ve dudağım dişlerinin arasındayken geri doğru çekti, dudaklarımız birbirinden kopunca gözlerimi açıp yüzüne baktım.
Bordo dudakları, benim öpmemle bordoya karışmış kırmızılıklar almıştı, rujumun yarısı dudaklarındayken yarısı dudak çevresindeydi.
Gözlerimi kahverengi gözlerine çıkardığım da göz bebeklerinin büyümüş olduğunu ve gecenin içinde karışan yıldızlar gibi parladıklarını şahit oldum, hoşuna gitmişti bu durum.
Öpüşmemiz sonrası derin nefes alıp verirken, göğüsünün inip kalkması ve sürekli yutkunarak adem elmasının hareket etmesi gözüme çarpıyordu.. bu durum karşısında kalbim olduğundan daha hızlı atıyordu ve ben ne yapacağımı bilemeyerekten kendimi onun kollarına bırakarak, bayılmış numarası yaptım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VUSLAT
RomanceEN OLMADIK BİR ANDA KARŞINA ÇIKIP SANA BİLMEDEN YARDIMI DOKUNAN BİRİSİNE AŞIK OLDUKTAN YILLAR SONRA KAVUŞSANIZ NE OLURDU? VUSLAT Kime ne zaman âşık olacağımızı bilemediğimiz gibi ne zaman kavuşup kavuşamayacağımızada bilemeyiz. Daha küçücük yaşında...