SELAAAAMM Nasılsınız kuzularım, canlarım<3
Bölüm sonu görüşürüz:*
İYİ OKUMALAR^^
Bölüm Şarkıları;
Berkay Altunyay - Bir Bilsem
Berkay Altunyay - Zor mu?BENZEMEK
Güne, geç yatmama rağmen erkenden başlayıp, Süzan teyzeyle kahvaltı hazırlamaya başladık.
Çünkü bugün okula gidecektim.
Ben tüm kahvaltılıkları masaya dizerken Süzan teyze Cihan'ın sevdiğini söylediği krepleri ve patatesleri kızartıyordu.
"Kaldırsana şu deli oğlanı kızım," dediğinde elimdeki peynir tabağıyla nutella kavonozunu masaya bırakırken, "Tamam teyzeciğim." diyerek Cihan'ı uyandırmak için mutfaktan çıkıp salona doğru ilerledim.
Salona girdiğim de gözlerimi yerinden çıkararak Cihan'a baktım.
Uha bu ne zaman soyunmuş be!Allah'tan altında şort vardı.
Üstüne yere attığı battaniyeyi atıp yanına ilerledim.
"Cihan?" kolunu dürtmeye başlayarak sarstım ama yerinden ne kımıldadı ne de uyanmak için bir çaba gösterdi.. hem bu nasıl bir yatış tarzı ya?
Bir ayağını koltuğun yaslanma yerine atıp bir eli yerdeyken, diğer kolunu başının altına koyup ağzı açık bir şekilde uyuyordu.
"Cihaaann!" onu yine sarsmaya başladım ama cık bana mı demiyordu. Bir hızla mutfağa gidip soğuk su dolu bardakla geri döndüğümde; sırt üstü yatarak bir elinin başının altına koyup diğerini de kaslı göğüsüne koymuştu.
Bu pozisyona geçeceğine, uyansaydın ya be Cihaann..
Son kez kolunu dürttüm, hissetmedi bile. E benden günah gitti o zaman.
Suyu yüzünü hızla döküp geri çekildim.
"Laaann!" diye kükreyerek yerinden fırlayınca gülerek, "Neee? uyansana Süzan sultan döktürüyor senin sevdiklerini." dediğim de eliyle yüzündeki suyu temizler gibi sıvazladıktan sonra bana ateş püskürterek bakıymaya başladı.
Bakışlarında ki kaç bence sinyalini alınca yavaş yavaş gerileyerek; "Hadi seni bekliyo-" dememe kalmadan yerinden fırlayıp peşimde koşturmaya başlayınca kendimi tazı gibi koşarken buldum.
Mutfağa girip, Süzan teyzenin yanına gidip arkasına saklanırken, "Kurtar beni bundan Süzan teyze," dediğim de kadın beni arkasında tutarak; "Oğlum ben çağırttım, kendine gel." deyince Süzan teyzeye kıyamayıp durdu. Bir bana bir Süzan teyzeye bakan gözleri kısıldı ve başını bana sallayarak gösteririm ben sana bakışı atıp, Süzan teyzeye sarıldı, ona sıratarak bakarken koca elini kafamın üstüne koyup saçlarımı birbirine karıştırarak, "Saçlarını kesmemi istemiyorsan bidaha beni uyandırmak için uğraşma sakın yengeceğim!" dedikten sonra elini vurarak alayla ona bakıp, "Yok yaa?" dedim. Kıvırcık olan saçlarımı geriye doğru atarak düzelttim.
"O zaman görürsün yengiş." diyip göz kırparak sırıtmaya başlayınca, yüzümü buruşturup, "Yengeden, yengişe mi terfi ettik?" diye sorunca sırtımasını büyüterek, "İster teyze diyim?" dedi ona dil çıkarıp masaya geçince o da bana dil çıkarıp Süzan teyzenin yanaklarını sıkıp öpücük kondurduktan sonra masaya oturdu.
Dik dik ona bakarak, "İnsan üzerini giyinipte oturur masaya." diye duyulacak şekilde fısıldadım.
"Ah ikinci bir Karan'ı çekemeyeceğim, sus lütfen!" diyip ağzını kreple doldurmayı başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VUSLAT
RomanceEN OLMADIK BİR ANDA KARŞINA ÇIKIP SANA BİLMEDEN YARDIMI DOKUNAN BİRİSİNE AŞIK OLDUKTAN YILLAR SONRA KAVUŞSANIZ NE OLURDU? VUSLAT Kime ne zaman âşık olacağımızı bilemediğimiz gibi ne zaman kavuşup kavuşamayacağımızada bilemeyiz. Daha küçücük yaşında...