28.BÖLÜM: KÜLLERİN ATEŞİ

1.1K 68 114
                                    

SELLLAAAAMMM BAL TANELERİM<3

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


SELLLAAAAMMM BAL TANELERİM<3

Yeni bir bölümle tekrar beraberiz, umarım iyisinizdir. Sizleri ve yorumlarınızı çok özledim<3
YORUMLARDA BULUŞALIM^^

resmirojda Kapağı yapan bal tanem, benim gibi yazarlıkla uğraşan ve kapak konusunda sıkıntı yaşayanlara önerebileceğim tek adres. Aşırı mükemmel aşırı 👌🏻❤️

Kelime ve cümle hatalarım varsa şimdiden sorry, hızlı yazdığım için klavyeden kaynaklana biliyor ve gözümden de kaçmış olabiliyor:)

İYİ OKUMALAR BALLAR<3

Bölüm Şarkıları;
Really Slow Motion - Deadwood
Güliz Ayla - Olmazsan Olmaz

28.BÖLÜM: KÜLLERİN ATEŞİ

(+15 YAŞ ÜSTÜ ŞİDDET VE KAN İLE İLGİLİ OLAYLAR MEVCUTTUR. BU DURUMDAN RAHATSIZ OLACAKLAR İZEM KARAHANLI YAZAN YERE KADAR OKUMASIN LÜTFEN!)

Karan.Y.A'tan...

İnsanlar ikiye ayrılır. Bir: Merhamet ve iyilikleriyle anılanlar. İki: Acımasızlıkları ile yaptığı ve yapmış olduğu kötülükleriyle anılanlar. Ben hangisiyim bilmiyorum ama Murat Karahanlı kesinlikle ikincisiydi.

Çevresine verdiği zarar şu an için beni pek alâkadar etmiyordu. O benim en değerlime zarar vermişti. Vermemesi gereken en önemli kişiye, İzem'e varlığıyla zarar vermişti ve İzem onun yüzünden çocukluğuna takılı kalmış hatta çocukluğu yarım kalmış, küçücük yaşında hemen büyümüştü.

Belki her şeyin affı olur ama bende bunun; sevdiğime verilen acının affı yoktu. Verdiği onca acıyı canıyla ödeyecekti, aslında bu ona en büyük cezaydı. Çünkü o yaşamayı seviyordu.

Her şeyin bir bedeli vardır, onun bedeli canıydı.

Buz dolu kovayı Murat'ın bedenine serptikten sonra sıçrayarak ayılması bir oldu. Bayılma gibi küçük şeylerle benden ve gazabımdan kaçamazdı. Gözlerini ancak ölüm için yumabilirdi o kadar.

"Orosp-" Ağzından yine küfür çıkacaktı ama közde olan demiri hızla alıp iki elimle bir golf sopasını tutar gibi tutarak, bedenine darbeye indirince acıyla çığlık atarak inledi.

"Senin ağzından her çıkan her kelimenin harfi kadar dövüp, işkence eder, sonunda da o kullandığın harflerle sana üç harfli kelime oluşturturum!"

VUSLAT Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin