11. Bölüm

506 29 0
                                    


Kumsal

Eve geldiğimizde ablamla konuşmadan odama kapanmıştım. Çok kızgındım ona ikidir onun yüzünden sinir krizi geçiriyordum.İlk geçirmeme kızmamıştım onun sayesinde Kahraman'la tanışmıştım. Hayatımın en güzel dört ayı.

Kahraman sonra konuşuruz dedi de ne konuşacaktık,aslında ne söyleyeceğini de merak ediyordum.

Ertesi gün buluşmak için Kahraman'a yazmış ,hazırlanıp evden çıkmıştım. Sahile geldiğimde bir banka oturdum.Beş dakika sonra Kahraman da gelmiş yanıma oturmuştu.

"Kumsal ben boşandım."

"Benimle tanıştığında ,öpüştüğünde ,seviştiğin de evli miydin?"

"Evet ama-"

"Ama mı? Aması mı var?"

"Evet, isteyerek evlenmedim ben Nedret de öyle. Ben söylemeden zaten anlamış kızmadı bana anlayışla karşıladı hatta verdiğin kitabı okurken bana dedi ki sana bunları yaptıran kızı merak ettim diye gülüp dalga geçti."

"Ben Nedret kadar anlayışla karşılamıyorum. Evli bir adamı ayarttım ben.Beni nasıl bir duruma düşürdün sen."

"Özür dilerim ama ben sana aşık olacağımı düşünemedim. Sen nasıl öğrendin?"

Sessizce ağlamaya başladığımda cebimde duran Akşın'ın sarı tokasını çıkartıp Kahraman'a uzattım.

"Akşın'ın tokası ,parkta düşürmüştü vermek için peşlerinden gittiğimde seni gördüm."

Kahraman kızının tokasını almış buruk bir şekilde gülümsemişti.

"Benim bunu hazzetmem gerek ,yapabilir miyim bilmiyorum ama bu sürede seni görmek istemiyorum."

Ayağa kalkıp ağlayarak eve yürümeye başladım.Arkama dönüp baktığımda kafası eğik duruyordu. Hıçkırığımı yutup hızla yürümeye başladım.

Kahraman

Akşın'ın tokasıyla mal gibi kalmıştım. Hak ettim  biliyordum ama canım acıyordu.Ben Kumsal'ı çok seviyordum. Cebimdeki kutuyu çıkarıp kapağını açtım içindeki yüzüğe bakıp iç çektim,Yamaç demişti evlenme teklifi et kabul eder diye. Fırsatım bile olmamıştı,yüzüğü cebime koyup ayağa kalktım. Babamın işini yaptıktan sonra istikamet meyhane.

Önümdeki rakıyı içtiğimde karşımdaki sandalyeler çekilmişti.

Cumali ve Selim karşıma oturmuş kendilerine rakı dolduruyorlardı.

"Eee abi ne oldu yengeyle?"

"Evli olduğumu öğrenmiş ,boşandığımı söyledim ama benimle birlikteyken evli miydin dedi, bende evet dedim."

"Ben sana demiştim oğlum ,keşke senden öğrenseydi belki bu kadar tepkili olmazdım."

"Bilmiyorum abi artık çok geç."

"Abi yenge seni gerçekten seviyorsa seni bırakmaz geri gelir."

"Gelir mi gerçekten?"

"Gelir gelir ağlama artık lan."

"Gelecek ,Kumsal bırakmaz beni."

•••

Dilhun - Kahraman KoçovalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin