28. Bölüm

410 17 0
                                    

Kumsal

Kınadan sonraki haftada düğün vardı. Düğün hazırlıkları bitirmeye çalışıyorduk. Kahraman'nın odası yenilenirken Kahraman da boş odalardan birinde kalıyordu.

Bahçede Akşın ve Karaca ile oyun oynuyorduk.
Oyuncakların arasında kukla bulduğumda elime taktım.

"Merhaba hanımlar. Nasılsınız?"

Sesimi kalınlaştığımda kızlar gülmüştü.

"Hmm bu hanımlar çok mu güzellermiş."

Kızlar yine güldüklerinde bende gülümsemiştim.

"Ben bu kızları ham yaparım."

Kuklayı kızların karnına tuttuğumda çığlık atarak gülmeye, kaçmaya başlamışlardı. Bende ayağa kalkmış kovalamaya başladım.
Kızlar yorulup durunca geri yerlerine oturmuşlardı. Bende kuklayı bırakıp kızların yanına eğildim.

"Şimdi ben içeri giriyorum kızlar. Siz uslu uslu oyunuzu oynayın tamam mı?"

"Yaa gitme Kumsal yenge."

"Evet gitme Kumsal abla."

Saçlarını okşayıp gülümsedim.

"Gidiyim içeri bakayım sonra yine gelirim."

İçeri girdiğimde Saadet ve Ayşe fasulye ayıklıyordu. Bende yanlarına gidip yardım etmeye başladım.

"Çocukları seviyorsun herhalde?"

Ayşe yandan bana bakarak söylemişti.

"Ben öğretmenim Ayşe ama doğru çocukları severim."

"Evlendikten sonra yaparsınız o zaman?"

"O işler kısmet Ayşe, ayrıca bu senin karışacağın bir konu değil."

Saadet altan altan gülmüştü. Sultan anne içeri girdiğinde hepimiz ona bakmış sonra işimize dönmüştük. Yanımıza otururken bacağıma pat patlamış gülmüştü.  Bizi duyduğunu anladığımda omuz silkmiş gülümsemiştim. Sultan annede gözlerini açıp kapatmıştı.

***

Düğün zamanı geldiğinde evde saçım ve makyajım yapılmıştı,makyajdan önce gelinliğimi giymiştim. Makyajım bittiğinde aynada kendime bakmış beğeniyle süzmüştüm. Ablam erkenden yanıma gelmiş yanımda durmuştu. Düğün salonuna gittikten sonra gelin odasına girmeden masaların birinde oturan annemi görmüştüm , annem yanıma gelin odasına gelmiş beni gördüğünde ağlamaya başlamıştı. Bende ağlamaya başladığımda sarılmış öyle ağlamaya devam etmiştik. Ağladığım için bozulan makyajım tekrar yapılmıştı. Düğünün başlamasını bekliyordum. Odadan kızlar çıktığında  içeri Kahraman girdi. Beni süzmüş yanıma gelmiş alnımdan öpmüştü. Kol kola girdikten sonra düğün salonuna giriş yapmış , nikah masasına oturmuştuk.

Nikah memuru sorularını sormuş bizde evet demiştik. En yakın arkadaşım nikah şahidim olmuştu. İlk dansımızı etmiştik daha sonra roman havaları , halaylar derken yine dans müziği çalmış , Yamaç yanıma gelerek dans etmek istemişti. Bende kabul edip on altı yaşındaki yakışıklı delikanlı ile dans etmiştim.

Düğün bittikten sonra eve geçmiş yeni hazırlanan odamıza girmiştik. Kahraman yanağımı okşamış alnımdan öpmüştü.

"Artık birlikteyiz karıcım."

"Öyle kocacım."

İkimiz güldükten sonra dudaklarımız birleşmişti. Üstümdeki gelinlik ve Kahraman'ın damatlığı üstümüzden çıkmış, bizde yatağımıza uzanmıştık.

•••

Dilhun - Kahraman KoçovalıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin