17/ KISKANÇLIK

543 55 5
                                    

Ertesi gün derslerden birkaçı iptal olmuştu. Çoğu kişiyi tıpkı Lorie ve Jane gibi yarışma için ayarlanan prova salonunda bulmak mümkündü. Lorie oraya girdiği ilk anda Dora'yı göreceğini umduğu için endişeliydi fakat neyse ki onun daha gelmediğini öğrenmişti.

"Eğer onu görürsek bu kez asla yanına bırakmayacağız anladın mı?" dedi Jane "Onun gibileri gözünden tanırım. Zayıf olduğunu düşündükleri kişilere daha çok yüklenirler."

Lorie kafa salladı. Dans grubunun da gelmesi ile herkes gibi o da prova yapmaya başlamıştı. O kadar eğleniyorlardı ki bir an için Dora olayını unutmuştu bile. Birkaç hareket yapınca dans grubundan biri ekledi, "Lorie! Bu işte gerçekten iyisin. Şu hareketlere de bir bak."

Lorie bunun da gazına gelerek daha iyi dans etmeye başlamıştı. Birkaç kişi durup onlara baktı. Sonunda prova yapmaya kısa bir ara verdiler. Ter içinde kalan Lorie su alıp oturmak için bir yer arıyordu ki karşılarından gelen Dora ve ekibi ile karşılaştılar. Lorie oraya bakmaya bile kararlı değildi fakat Dora'daki değişimi görünce kendini tutamayıp dikkatle ona baktı.

Dora simsiyah saçının ön kısmını beyaza boyamıştı, tıpkı beğeni attığı o gönderideki gibi... Lorie ne yapacağını bilemedi.

"Hey! Saçın çok güzel olmuş Dora!"

"Senin gibi birine de böyle ilginç bir saç modeli yakışırdı zaten." Dedi diğer öğrencilerden biri.

Dora tepkilere sadece kafa sallamıştı.

Hamarin anında araya girdi. "Herkes işine dönebilir mi? Burası yarışmaya çalışalım diye düzenlendi. Saçlar hakkında konuşmak için değil."

Onun ciddi tutumu karşısında herkes işinin başına döndü, Dora ve arkadaşları da az sonra bir yere oturmuş, önemli bir mesele hakkında konuşmaya başlamışlardı. Lorie kendisine bir kez bile bakmayan Dora'ya karşılık, kendisinin çok dikkatli bir şekilde bakarak ona karşı gardını düşürmesine oldukça kızgındı. Diğer yandan onun saçını bir anda boyamasına anlam vermeye çalışıyordu. Dora hesabındaki beğeni hakkında konuşmak şöyle dursun Lorie'nin orada olduğunu bile fark etmemiş gibiydi, öyleyse neden bunu kendi üzerine algılamaktan kendini alamıyordu? İçinden bir ses Dora'nın o saçı beğeniden sonra yaptırdığını söylüyordu.

Gözü Dora'nın üzerindeydi ve hala saçını inceliyordu.

"Dean beni son zamanlarda gerçekten çıldırtmaya oynuyor." Dedi Jane, o da Dora'gilin masasına bakıyordu. "Şu aptalın yanından ayrılmıyor resmen. Onu kaç kez uyardım!"

Gerçekten de Dean Dora'nın yanından bir an olsun ayrılmıyordu. Hamarin de öyle. Bu üçü yapışık bir şekilde geziyorlardı. Şu an bile oldukça eğlenen, havalı ve umursamaz bir halleri vardı.

Jane Lorie'nin koluna vurdu. "Bir fikrim var." İşaret etmesiyle birlikte Lorie ona doğru eğildi, Jane aklındaki saçma fikri kulağına söylemeye başlamıştı.

"Emin misin?" dedi Lorie "Bir sorun çıkabilir."

"Çıkarsa daha iyi olur." Dedi Jane "Sen beni dinle ve dediğimi yap. Ben diğerlerini de çağırıyorum."

Lorie istemeye istemeye kafa salladı ve ses sisteminin yanına gitti. Jane'in dediği şarkıyı ayarlar ayarlamaz tıpkı planladıkları gibi sesi çok fazla açtı. İlkin eli bunu yapacak cesarete sahip değildi fakat çalacak olan şarkıyı Dora'nın duymasını istediğini fark etti ve bu isteği çoktan sesi ayarlamıştı. Sonra yerlerine dizilen grubu gördü, bu yaptıkları dans provası değildi. Dora'nın rahatsız olmasını sağlayacak bir sabotajdı sadece. Herkesin yerinde olduğunu gören Lorie oynat tuşuna bastı ve Jane'in yanında yerini aldı. Şarkının yüksek bir sesle başlaması ile herkes yerinde sıçradı.

Sonların Kaçınılmaz GerçekliğiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin