(+18)
Evet, yine pisleştim 😂😂😂
Umarım beğenirsiniz, uzun bir aradan sonra bitirebildim. 😜😜
"Şu ana kadar sana sabırlı davrandım Güneş. Ama bu andan sonra yapacağın herhangi bir saygısızlık cezasız kalmayacak. Aklında olsun."
"Öyle mi?"
"Öyle."
"Güzel." dedi ve ona uzanıp yakasından tuttu, "Al buna ceza ver o zaman!" dedi ve bir haftadır hasretle kıvranmasına yol açan o dudakları sertçe sahiplendi. Kaya'nın kasılışı, kendini tutup ona yanıt vermeyişi umurunda bile değildi. Çünkü o istediğini almıştı. Öpüşlerinin sonunda dudaklarını yalayıp hafifçe ısırdıktan sonra bıraktı onu. Ve gözlerine bakarak kendi dudaklarını yaladı. "Evet, cezanı bekliyorum."
Karşısındaki adamın kendini ne kadar kastığını, dişlerini resmen gıcırdattığını görebiliyordu. Kaya tüm kontrolünü kullanarak olduğu yerde kaldı. Eğer olur da o kontrol bir yerden çatlarsa, Güneş'i yere yatırıp ona sahip olması işten bile olmayacaktı. Dudaklarını bile kıpırdatmadı çünkü olur da dili dudaklarına değerse kadının tadını almaktan korkuyordu. Lanet kadın! Onu ne hale getirmişti! Üstelik sadece bir haftada ve üç sevişme sonucunda böyleydi! Kendine gel vampir! Sen Patronsun! Sen tüm vampirlerin hakimi ve kralısın! Senin hata yapma şansın yok!
Ve duygu, hata demekti. Bunu acı tecrübelerle öğrenmişti. O yüzdendi ki, asla duygulara yer vermemişti ve bundan sonra da vermeyecekti. Duygular yasaktı. Nokta.
Geriye doğru bir adım attı, sonra bir adım daha ve sonunda derin bir nefes alacak kadar uzaklaşmıştı. Onun kokusunu buradan çok iyi alamıyordu.
"Kaya..." diyen kadının gözlerindeki kırıklıktan etkilenmedi. Etkilenme izni vermemişti kendisine.
"Yarın şafakta." dedi öfkeden kısık sesle, "Güneşle cezalandırılacaksın."
Kadının gözlerinin ıslandığını gördüğü an arkasını döndü ve vampir hızıyla terk etti orayı.Kadının üzüldüğünü görmek istemiyordu. İğrenç bi duygu kaplıyordu onu öyle görünce içini. Sanki bir el uzanıp sıkıyordu kalbini. Öyle bir sıkıyordu ki, asırlık kalbi hiç olmadığı kadar acıyordu.
Suat'a seslendi odasına girince,
"Buyur Patron."
"Yarın şafakta... Güneş cezalandırılacak."
Suat bir an cevap veremedi. "Sıkıntı mı oldu Patron?"
"Sorgulamak sana düşmez Suat. Ne dediysem onu yap! Yarın. On dakika. Demirle kilitlensin."
"Patron... özür dilerim ama bu kadar büyük cezayı hak edecek ne yaptı Güneş?"
"Haddini aşıyorsun vampir!" dedi Kaya yıllanmış arkadaşına bakarken ve onun gözlerinde gördüğü endişeyle elindeki tüm kontrolü kaybetti. Ne zaman atıldı ve ne zaman boynunu kırma raddesinde sıkmaya başladı bilmiyordu. Bir anda onu kıstırmış ve kıpkırmızı parlayan gözleriyle onu dehşete düşürmüştü.
"Patron..."
"Bir daha işime karışma Suat, pişman ederim."
"Emredersin Patron." dedi Suat yüzü kızarmış, gözleri kocaman olmuştu. Arkadaşını tanırdı... ya da tanıdığını düşünürdü çünkü 150 yıldır yan yanaydılar ve onu bir kere bile böyle görrmemişti. Dolmuş, taşmış ve köpürmüş bir adam vardı karşısında. Oysa Patron her zaman kontrollü giderdi. Her zaman.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TEK
RomanceTek Bölümlük Hikayeler. 'İÇİNDEKİLER' bölümünden hikayelerin tanıtımlarına bakabilirsiniz. İyi okumalar. Hoşgeldiniz❤❤