Place: The wolf mansion, St. Petersburg, Russia
Date: August, 31, 2020
Time: 12:15"جـ-جـا-.. جـانگ.. کوک؟"
"تو اینجایی کیم. امروز روزیه که از خیـلی وقت پیش منتظرش بودم!"
"تـو... تو.."
"آره من! البته، خودمو شاید.. اما بعید میدونم آخرین دیدارمونو به یاد نیاری!"
با این حرف جلو تر رفت و موهای مشکی خیس تهیونگ رو به چنگ گرفت و اونا رو بالا کشید تا دید بهتری به صورت حالا کبود شده ش داشته باشه.
با کشیدن موهاش، تونست خونی رو که از از زخم خشک شده ی روی پیشونیش سر باز کرد رو ببینه.
ابروهاش رو به هم نزدیک کرد و سرش رو جلو تر برد.
"وقتی آوردنت این اینجا نبود"
گفت و به دندون های تهیونگ که از شدت درد، لب هاشو گاز میگرفتن خیره شد. چند ثانیه طول کشید تا نگاهشو از اون زخم باز شده بگیره و به چشم های پر اشک تهیونگ بده.
"میدونی امروز چه روزیه ته؟"
افرادش، متعجب از لفظی که جانگ کوک برای صدا زدن رئیس جدید باند مافیای کره بکار برده بود، نگاه متعجبشون رو با هم رد و بدل میکردن. درسته که گرگ، راس همه ی باند ها بود، اما این هم نمیتونست راحتیش با تهیونگ رو توجیه کنه.
"امروز، دیروزِ روز تولد منه"
با هر جمله ای که میگفت، انگشت شست دست چپشو روی گونه ی مرطوب تهیونگ میکشید.
"میدونی دیروز تولد من چه روزیه؟"
سر تهیونگ رو بالا گرفت تا حالت چهره ش رو، وقتی اون روز نحس رو مرور میکرد، حفظ کنه.
"دیروزِ تولد من، سالگرد همون روزیه که بعد از کشتن قلب و مغز و روحم، جسمم هم کشتی! 31 آگوست 2015... درست پنج سال از اون روز میگذره مای فیوره !"
"جانگ کوک من..."
"تو چی آمور؟ "
اینو گفت و سرش رو به سمت شونه ی چپش کج کرد.
"مایک"
"بله رئیس"
"پیشونی تهیونگ خونریزی میکنه"
"الان به نیک میگـ..."
"این زخم، وقتی آوردینش رو پیشونیش نبود"
لحن صبور و آروم جانگ کوک، خبر از آرامش قبل طوفان میداد و این چیزی بود که ترس رو به جون تمام افراد توی سالن مینداخت.
"کار کیه مایک"
مایک به صورت آروم و بی حالت جانگ کوک خیره شد.
چطور میتونست بگه کار مورد اعتماد ترین و بعد از خود مایک، به درد بخور ترین نوچه شه؟
YOU ARE READING
REVENGER | KV
Romance┌ Revenger ┘ | انتقام جو | • کاپل | کوکوی • وضعیت | فیکشن ~ متوقف شده • ژانر | دارک فیک، رمنس، اسمات، انگست، هارش • روز آپ | نامعلوم • بخشی از فیکشن : کلمات نمیتونن توصیف کنن بلاهایی رو که اون مرد سر خودش آورد تا فراموش ک...