Multi : Arya Doğan
Bölüm düzenlenmiştir okuyanlar tekrar okusun çünkü bölümde önemli kurgusal değişiklikler vardır.
İyi okumalar...
Okuldan sonra Çınar'a söz verdiğim için mecburen alışveriş merkezine gitmem gerekti.Eylül'e hediye seçecektim.Zorlanacağımı pek sanmıyordum sonuçta Eylül çocukluk arkadaşımdı.Hediye bulmak kolay olucaktı.Ne sevip sevmediğini çok iyi biliyordum.
Hayat boyu Eylül yanımda olan tek dostumdu.Aynı sınıfı hatta aynı sırayı paylaşmıştık.Çok zeki ve çalışkandı. Düşük not aldığımda annemden azar işitmemem için akla karayı seçerdi. Çok arkadaşı yoktu.Sayılı kişi ile iletişim kurardı.Kısacası ilk okulum,ortaokulum ve lisem onunla geçmişti.Ben sayısal ders sınavlarda hep başarısız olurdum o kadar çalışmama rağmen hiç yüksek not alamazdım oda sınav kağıtlarını değiştirirdi.Soruları cevaplar ismimi siler,kendi ismini yazardı.Bende onun ismini silip,kendi ismimi yazardım. Sınav kağıdı daima dolu ve doğruydu onun sayesinde birçok sayısal ders sınavdan yüksek almıştım.İkimizin imrenilecek bir dostluğu vardı aramızdan su sızmazdı bana dair herşeyi bilirdi fakat şimdi durum değişmişti aramızda buz dağları vardı sanki.Ben gururuna düşkün biri olduğum için hep onun aramasını bekledim ama aramadı bende artık tüm umutlarımı kesmiştim.
O mükemmel,güzel ve çalışkan bir kızdı.İnsanlar onu çok övdüğü için bir süre sonra gereksiz özgüven yapmaya başlamıştı.Tıpı kazanıncada iyice işler yalpaladı ve artık benle konuşmaz oldu.Bende onla olan tüm her şeyi unutmaya karar verdim.Aklına bile gelmediğime adımın Duru olması kadar emindim.
En yakın dostum bunu yaptığını görmek beni çok sarsmıştı.İnsanların çok nankör olduğunu görmüştüm ne yapılsada ne edilsede hiç bişi olmamış gibi unutabiliyorlardı.Bu benim insanlara olan güvenimi bir kez daha sorgulamama neden olmuştu.Bir nevi güvenimin yok olmasının bir sebebininde Eylül olduğunu söyleyebilirdim.
Arya'ya ise hayatıma dair herşeyi anlatmayacaktım yada güvenmeyecektim.Sadece benim istediğim kısmı bilecekti.Eylül yüzünden ona güvenemiyordum. Eylül'ün bu şekilde bir davranışı sonucunda oldukça üzülmüştüm ve toparlanmam zor olmuştu.Eğer başka birindende aynı tavrı görürsem diye korkmuyor değildim.Belkide Arya'ya bu yüzden böyle davranacaktım.Şuan boş boş düşünmenin bir anlamı yoktu
Küçük erkek kardeşim benden bişey rica etmişti ve bunu olan onca şeye rağmen yapmalıydım.**
Elimle tek tek kenara ittiğim askıların aşındırıcı sesi her ne kadar rahatsız etsede itmeye devam ettim.Koca alışveriş merkezinde hiçbir uygun şey bulamıyordum.Beğendiğim şeyler oluyordu ama ya bedeni olmuyordu yada fiyatları bir hediye için uygun değildi.Görevli bayana teşekkür ettikten sonra ağır adımlarla mağazadan çıktım.Birde ne olsun öttü..!! Koşar adımlarla yanıma gelen görevli bir sıkıntı olduğunu ve yoluma devam edileceğimi söyledi.Neden beni bulur ki ,böyle şeyleri hiç sevmezdim.İnsan hırsız konumuna düşünüyordu ve üstüne millete rezil oluyordu.Bu korkunç bir durumdu olanları unutmaya çalışıp biraz daha gezmeye karar verdim...Dinç adımlar yerine baygın adımlara bırakmıştı.Epeyce yorulmuştum ama bir şey bulamamıştım.Kolumdaki ağır çanta kolumu ağrıtmıştı.Bacaklarım gezmekten sızlamış, ayaklarım su toplamıştı.Yorgunlukla yanından geçtiğim bir oturağa oturdum. Montumun cebindeki telefonumu elime alıp saate baktım.3 saattir kesintisiz gezmiştim.Bu bir rekordu.
Eğdiğim başımı kaldırıp önümdeki mağazaya göz gezdirdim.Oldukça güzel parçalar vardı.Bir kaç dakika sonra zorlansamda ayağa kalkıp, hevesle mağazaya girdim.Çalışan bir kadın bana yardımcı olmak için yanıma geldi nasıl bir şey baktığımı sordu.En sonunda beni bakmam için askıların yanına getirdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖNÜLÇELEN
RomanceBaşlangıç tarihi : 25 Şubat 2015 Bitiş : - Yitik bir ailevi ilişkisi olan Duru Erbay canından çok sevdiği sevgilisi Orkun ile beraber kendinide kaybetmiştir hayatına bir anda dahil olan Eymenle beraber yeniden ayağa kalkıp aşkın tekrar kapısını çal...