Multi : Duru
2 gün sonra
Karanlık bir dünyayı apayrı bir cennete çeviren bir ışıktı hayal.
Siz hiçbir sorun olmayan bu dünyada istediğiniz kişinin yanındaydınız ve ona dilediğinizce dokunabiliyordunuzHiçbir sorun yoktu belkide bu gerçek dünyadan burayı daha güzel kılan tek şeydi ?
Ben Eymenle beraberken bu ayrımı anlamakta güçlük çekiyordum.
Hayal gibiydi.
Güzel ve tatlı,sorunsuz.
Saniyeler onlayken o kadar hızlıydı ki bir gün birkaç saniyeden ibaret gibi geliyordu.
Ona sebebsizce bağlanmıştım,onla birlikte hayatada.
Yaşamım düzene girmiş ve tekrar normal bir insan olmuştum.
Normal insanlar gibi ağlayıp,gülen.
Normalleşmemle birliktede Orkun'u neredeyse tamamen unutmuştum.
Bana "beni unutma" demişti fakat ben ona ve anılarımıza ihanet etmiştim.
Normal bir insan olmak uğruna aşkımı kalbimi gömmüştüm.
Her insan böyleydi.
Bir süre sonra anılarına bencillik ediyor ve hepsini zihinlerine kazımak yerine unutulmak üzere sonsuzluğa gönderiyordu.
Ne hoş bunu bende şuan yapmaktaydım.
Ama pişman olduğumda pek söylenemezdi.
Her gece Allah'a şükrediyordum.
Onu karşıma çıkardığı için.Ona aşık olduğumu sanmıyordum ama derin bir değer besliyordum.
Biz birbirini tamamlayan iki renk gibiydik.
Bir araya geldiğimizde uyum içerisinde olan ve başka renklerle bir araya geldiğimizde aynı zevki vermeyen...
Aşk kimi zaman mahrum bir hastaydı.
Kimi zamanda neşe saçan bir çocuk
Kimi zamanda yanlız kalmış yaşlı bir teyze
Ama hep aynı doğrultudaydı.
Sevmek ve nefret etmek
Siz birini seçerdiniz ve bu her geçen gün dahada katlanırdı.
Ben sanırım hangi tarafı seçtiğimi biliyordum
Güzel ve tatlı olanı.
Düşüncelerim zihini kurculamaya bir süre devam etti.
Etraf karanlıktı,ve bir o kadarda sıcak
Okul bir kaç güne kapanıyordu.Bu beni bir yandan mutlu etsede bir yandanda üzülmeme sebep oluyordu.
Son zamanlarda ki plan değişikliklerine göre 2 ay boyunca İzmir'de olucaktım.Ve 2 ay içersinde onu hiç göremeyecektim.
Ne hoş bu onun bana kalırsa umrunda bile değildi.
Yatağımda dönmeye başladım.
Üzerimdeki pikeyi tepikleyip yatağımda doğruldum.Bacaklarımı aşağı sarkıtıp,ayak parmaklarımı incelemeye başladım.Daha 2 gün önce sürdüğüm siyah ojelerim hafifçe soyulmuştu.Yataktan kalkıp,su içmek için merdivenlerden aşağı indim.
Saat gecenin 2 si olması üzerine evdeki her üyenin uyuduğunu varsayarak sessiz olmaya çalıştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖNÜLÇELEN
RomanceBaşlangıç tarihi : 25 Şubat 2015 Bitiş : - Yitik bir ailevi ilişkisi olan Duru Erbay canından çok sevdiği sevgilisi Orkun ile beraber kendinide kaybetmiştir hayatına bir anda dahil olan Eymenle beraber yeniden ayağa kalkıp aşkın tekrar kapısını çal...