20.bölüm İhanet

65 8 0
                                    

İhanet,her insan için can sıkıcı bir kelimeydi.

Sırtından vurulmak,bir nevi yüreğinden bıçaklanmak.

Kendimi çok aptal hissediyordum. Kelimeler bu yaşadığım karşısında kifayetsiz kalıyordu.

Hiç beklemediğim bir kişi bana ihanetin en büyüğünü etmişti.

Gelmişti kalbimi paramparça edip, çekip gitmişti.

Kelimelerle anlatılmayacak kadar kalbimin ezildiğini hissediyordum.

Telefonu Eymen'in yüzüne kapattığımdan beri ağlıyordum.

Artık oda benim hüznümede ayak uydurmuştu,bile.

Bilmem,saat kaç ? Sanırsam gece yarısını geçiyordu.O,adını bilmediğim bir kulübte başka bir kızla eğlenirken, ben burda onun yüzünden ağlıyordum.

Ne hoş, belli ki umrunda değildi.

Şuan belkide olanları unutmuş, eğlencesine devam ediyordu.

Güvemin kırılmıştı.

Olurda kendini affettirmek için bir girişimde bulunur ve ben ona değer verdiğim için dayanamaz affedersem, bir daha kalbimde oluşturduğu o güven duvarları geri inşa edemezdi.
Bu duvarlar bende sadece bir kere inşa edilen duvarlardı.Bunu inşa etme süresi sevgime bağlı,yıkma sebebi ise sadece 1 saniyelik bir şey olabilirdi.

1 saniye.

İçinde ne kadarda çok şey vardı..

Eymen bana bu 1 saniyelik şeyi yeterince yedirmişti ve gururumu kırmıştı.İçim almıyordu.Hala inanamıyordum.İnanmak istemiyorum ama acı gerçek buydu Eymen bana ihanet etmişti.

Aptal gibi hissediyordum.Bu zamana kadar ona deli gibi güvenen bir aptal.

Neden anlamamışım hiçbir zaman bir erkeğe güvenilmeyeceğini,neden ?

Bunun sebebini insanların birbirinden hep farklı olduğu için her erkeğin ihanet gibi karaktersiz bir kelimeyi gerçekleştirmeyeceğini düşünmeme bağladım.

Ağlamaktan zaten karanlık olan etrafı iyice göremez olmuştum.

Yakın zamanda İzmir'e gidecektim.

Son günlerimizi en azından iyi geçirmemizi dilerdim.Böyle kötü bir şekilde olması canımı sıkmıştı.

Bağdaş kurduğum bacaklarımı düz biçime getirip,yatağımda yatar pozisyona geldim.

Ağlamaktan gözlerim acımıştı.Göz kapaklarımı kapattığımda bunu anlayabiliyordum.

Kısa süre sonra ağlayarak uyuya kaldım.

***

Sabah kalktığımda göğüsümde manevi bir ağırlık vardı.Acıyordu.

Aklımdan hiç çıkmıyordu.O an orada olup o kızı dövmek Eymen'ede en güzelinden bir tokat geçirmek istemiştim.

Daha bunları düşünmek istemiyordum.

Hava güzeldi.Okullar neredeyse kapanmıştı.Tatil zamanıydı ve benim yas tutmak gibi saçma bir şey yapmamam gerekiyordu.

Bekleyecektim.Mantıklı açıklama yapmasını bekleyecektim.

Belki de bir yanlış anlaşılmaydı.

Telefonumu komidinden alıp tuş kilidini açtım

3 cevapsız çağrı,2 yeni mesaj

Cevapsız çağrılar tahmin ettiğim gibi Eymendendi.

GÖNÜLÇELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin