Ev,hapishane gibi geliyordu ama şuan başka bi yere gitmek istemiyorum. Kendi hücremde,odamda durmaktan şuan için memnundum.Ne yanımda birini istiyordum nede biriyle konuşmak istiyordum.
İçim sıkıntı doluydu.Gurur dolu bir sıkıntıydı.Kendimi bugün aptal gibi hissettmiştim.Kalkıp gitmek o an için en akıllıca olan şeydi.Bir an önce şu parti işlerini halledip İzmire gitmek istiyordum.Bu şehir bana onu hatırlatıyordum.Sanki burdan gittiğimde onunla beraberinde aklıma gelen herşeyi burda bırakacakmışım gibi hissediyordum.
Kaç gündür yatağımı zincirlenmiş gibiydim.Zincirlerin anahtarı bendeydi ama herhangi bir açma girişiminde bulunmamıştım.Odaya Şeyma haricinde zaten girmezdi.
Çınar'ı önceden buralarda çok görürdüm fakat son zamanlardaki hali buna pek müsait değildi.
Fırat bey hazretleri sevgili babacığım hiçbir zaman odama gelmeye tenezzül etmemişti.Hep beni ayağına çağırtmıştı.Genelde babamla ilişkimiz resmiyete dayanıyordu.Bu durumdan zaman zaman memnundum ama çoğu zaman şikayetçiydim.Geceleri ağladığımda teselli edecek bir babam yoktu.Annem zaten yoktu.Hep en kötü anlarımda baş başa bırakılmıştım.
Yatağımda yatar pozisyondan çıkıp bilgisayarımı aldım.Bu işi kendi başıma halledecek o gereksiz partiye gidecek ve ertesi gün ilk fırsatta gidecektim.Bu şehirde fazladan bir dakika durmaya tahammülüm yoktu.
1 saatlik bir arama sonucunda partinin yapılacağı mekana karar verdim.
Sahil kenarı arena alanı genişliğinde canlı müzik için bir platformu olan mekanda karar vermiştim zaten yaz ayındaydık ve insanlar bu tarz şeylerle daha çok ilgileniyordu hem açık hava hepimize iyi gelebilirdi.
Arena alanı gibi dediğim kısma koktely masalarını yerleştirebilirdik.
İkramlar için gerekli garsonlar ve mekanda içinde vardı.Geriye sadece orayı tutup parasını ödemek kalıyordu.Gayet bence iyiydi. Uğraşmayada gerek kalmıcaktı herkeste memnun olacaktı.Ayrıca daha fazla Eymen'lede muhattap olmak zorunda kalmayacaktım.En iyi yanıda buydu.
Beni arayıp parti işini sorduğunda karar verdiğimi ve detayları söylerdim ben hiç mi hiç aramak istemiyordum.
En geç 8 güne burda gitmiş olurdum.
İnternetten partinin bittiği aynı gece bilet varmı diye bakmaya karar verdim.En kısa zamanda orda olmak istiyordum.Bavullarım zaten hazırdı.
Partide çokta abartılı şeyler giyilmeyecekti.Beach partiydi ve gayet rahat olacaktı.Fazla abartısı olmayan uzun,bacak yırtmaçlı ve çicekli bir elbise giyebilirdim evde öyle bir şeyim vardı.Altınada hafif topuklu sandaletlerimi giyerdim.O şekilde uçağa binmekte sorun olmazdı.Gece 1'e uygun biletler bulduğumda çok sevinmiş hatta şansın benden yana döndüğünü düşünmüştüm.Çınar ve benim için birer tane satın aldım.
Sonra Yeşim'i aradım.
"Duru,iyimisin ?"açar açmaz neden bunu demişti ki ? Gayet iyiydim ya da öyle sanıyordum.
"Sakin ol tabiki iyiyim kötü olduğumu nerden çıkardın ?"dedim sakin olduğunu düşündüğüm bir ses tonuyla
"Bilmem"demişti ama ben anlamıştım.Kesin Eymen,'Duru kötü oldu','Duru,ağladı','Duru sinirlendi' tarzında saçma sapan şeyler söylemişti.
"Eymen dedi dimi ?"dedim bilmiş bilmiş ordan kafasını salladığını hissedibiliyordum.
"Aslında evet"dedi tamda tahmin ettiğim gibi
"Saçma sapan konuşup beni sinirlendirmesin umrumda değil.Parti biter bitmez burayı terkedeceğim. Onunla aynı havayı bile solumak istemiyorum.Muhattap olmamak için parti konularınıda kendim hallettim.
Ne hali varsa görsün."dedim bir solukta düşüncesi bile beni sinirlendiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖNÜLÇELEN
RomanceBaşlangıç tarihi : 25 Şubat 2015 Bitiş : - Yitik bir ailevi ilişkisi olan Duru Erbay canından çok sevdiği sevgilisi Orkun ile beraber kendinide kaybetmiştir hayatına bir anda dahil olan Eymenle beraber yeniden ayağa kalkıp aşkın tekrar kapısını çal...