23.bölüm Kura

50 8 0
                                    

"Yeşim,eminmisin bak ? Gerçekten bana mı çıkmış ?"diye hayıflanarak sordum.Parti organizasyonu için bu yıl kura çekilmişti ve şuan Yeşim bu kurada ki çıkan talihsiz ismin ben olduğunu söylüyordu.

"Evet Duru eminim sensin."dedi sesi neşeli çıkmıştı tabi kendine çıkmamıştı ondan sevinçliydi.

"Gül sen gül bana yardım edeceksin başka yolu yok."dedim.Bu dediğim üzerine güldü.

"Ha birde söylemediğim bir şey var ?"dedi

"Ne ?"diye sordum.

"Kurada tek kişinin zorlanacağını düşündükleri için bir kişi daha seçmişler ve bu kişi bil bakalım kim ?" aklıma kimse gelmiyordu.Aklıma tüm gıcık isimleri getirdim.

Masal olabilirdi.Arya olabilirdi.Sıla olabilirdi.Sürtük Dilara olabilirdi.Aklıma gelen isimleri tek tek Yeşim'e saydım ama 4 nünde olmadığını söyledi.

"Kim ya o zaman ?"diye sordum.

"Hakikaten anlamadın mı ?"dedi kaşlarını kaldırarak önümde ki kahvemden bir yudum alıp Yeşim'e geri döndüm.

"Yoksaa...yoksa Eymen mi ?" diye sordum.O yarımakıllı başkası çıkmasın diye gidip Dekana rüşvet bile vermiştir diye düşündüm.O derece bir manyak birinden söz ediyorduk.

"Aynen öyle."dedi yüzünü buruşturarak.Sanırım kahvenin tadı çok acı gelmişti.

"Peki parti ne zaman ? Veya kaç günümüz var ?"diye sordum endişeyle.

"1 hafta"dedi süre gerçekten çok azdı konsepti,mekanı,ikramları, davetiyeleri, orkestrayı ve daha aklıma gelmeyen bir çok şeyi bu süre zarfında nasıl belirleyecektik.

En kötüsüde hala konuşmadığım en son 1-2 saat önce kavga ettiğim man kafalı ve inatçı Eymen'le yapacaktım.

İşin en zor kısmıda buydu.Nasıl anlaşacaktık hala bu konuda bir fikrim yoktu.

Zevkleri birbirinden tamamen zıt ve asla birbirimizin beğendiklerini beğenmeyen iki insanı yan yana getirmişlerdi.Yahu herkes kendi eşini seçse ne olurdu sanki ne kaybederlerdi ki.

Endişeyle ofladım.

Yeşim bana döndü ve sırtımı sanki 'bunlarda geçer' dermiş gibi sıvazladı.

"Ya sen bana hiç yardımcı olmuyorsun ki ?" dedim sinirle.

"Yapacak bişey yok güzelim size Eymen'le iyi geçinmekten başka bisey dileyemeyeceğim 7 gün diliyorum."dedi ve yanağımdan makas alıp masadan kalktı.

Direk çıkışa ilerlediğinde hesabı bana kakaladığını anladım.

Arkadan haylaz gülüş yaptığına dair yemin edebilirdim.

Şuan bunu düşünemeyecek kadar başımda atlatmam gereken dert vardı.

Gece yola çıkacaktım ama görünüşe göre İzmir biletim yanmıştı ayrıca daha 7 gün daha İzmir'e gidemeyecektim.Daha birde aksilikler yetmiyormuş gibi kurada yanımda Eymen çıkmıştı.

Hangisine ağlasam,zırlasam bilememiştim.

Sıkıntıyla oflayıp,Eymen'i aramaya karar verdim.Çantamdan telefonumu aldım.

Madem kurada beraber çıkmıştık.Yanyana olup konuşmamız gerekiyordu.Gerçi neden ben arıyordum ki o arayabilirdi.Hem kavga etmiştik ve beni deli etmişti araması gereken biri varsa o kişi oydu.

Vazgeçmişcesine telefonu geri çantama atıp,kafamı onaylamazca salladım.

Başıma birde bu parti işi çıkmıştı.

GÖNÜLÇELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin