5 bin okuma sayısı.

109 30 2
                                    

Multi : Eymenimiz (Dikkat çok bakmayın aşırı tatlılık içerir sonra niye kafamız iyi bizim demeyin.)

Sonuna kadar okuyun canlarım bölüm hakkında bilgiler var..

Merhaba canlarım bugün burda bu notu yazma nedenim sizden teşekkür etmek

Kitabımızın okuma sayısı 5 bin okura ulaşmış süpersiniz canlarım ben bir ara kitabımızdan tamami ile ümidimi kesmiştim.Ama şimdi bunu görmek umut filizlerimi yeniden yeşertti.

Hepinizden teşekkür ederim.

Bilmiyorsunuz ki her ayın 25'i Gönülçelenin aylıkdönümü (bu benim uydurduğum birşey olduğunu düşünüyorum ama belkide böyle birşey vardır. Xd)

Ve her ayın 25'inde bölüm yazamaya çalışacağım.Bölümler için bundan sonra tarih yok arkadaşlar çünki ne zaman sizlere bir tarih versem hep bölümü o tarihten geciktiriyorum.Bu kesinlikle benim vakit bulamadığım içindir bu yüzden özür diliyorum.

Bir sonraki bölümün ne zaman geleceği belli değil ama geç gelecek çünki 10.bölüm olan bekleyiş bölüm silinmiş arkadaşlar onu yeniden yazıyorum.Bu yüzden bölüm geçigecek.

Birde son bir şey söyleyeyip notu bitireceğim.Notları fazla uzatmayı sevmiyorum.

Kitabımıza kapak çalışması lazım arkadaşlar yapabilen varsa bana ulaşsın gerçekten çok mutlu olurum...

Sizleri çok mu çok seviyorum mükocanlarım...

Kendinize iyi bakın kocaman hepinizi öpüyorum... :*

Okuduğunuz için teşekkür ederim.

GÖNÜLÇELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin