12.bölüm Saçmalık

138 41 37
                                    

Multi : Çınar Erbay.

"Ne yapmaya çalışıyorsun ?"diye tısladım.Yüzünde tek bir minik bile oynamadan delici yeşil gözleriyle gözlerimim içine bakmaya devam etti.

"Ben mi ? Çıkarlarım için seninle bir oyun oynamak istiyorum!" dedi.Kaşlarımı sinirle çattım.Beni o kadar bu saçmalıklar için mi bekletmişti ?

"Bu...bu saçmalık"Dediği şeyler kesinlikle saçmalıktı.Biraz gerçek hayata dönmesi gerekiyordu.Kendine gelmeliydi, film falan çekmiyorduk, sonuçta.

"Hah saçmalık öyle mi ? Duyacaklarından sonra saçmalık diyebileceğini pek zannetmiyorum." dedi iddalıydı hemde hiç görmediğim kadar.Acaba kendini ne sanıyordu.Daha o gün aynı masada oturup,bişiler yediğim insan nasıl birine dönüşebilmişti ? Yoksa hep böylemiydide benim yanında cici kız maskesini takınıyordu ?

"Ne duyacakmışım ?"diye mırıldandım.Doğal sarı saçlarını geri doğru attırıp "Gerçekleri.."diye yanıtladı.

"Ne gerçeği ? Yeter dediklerinden hiçbir şey anlamıyorum, biraz açık konuş lütfen."dedim ve cevap vermesini bekledim.

Beklemediğim bir tepki verip "önce soğuk bişeyler içelim !"dedi.

Anlaşılan benim dahada merak etmemi istiyordu ama ben bunun altında kalmayarak anlatması için üsteledim ve sonunda beni ve inadımı yenemeyerek anlatmaya başladı.

"İşin özü şu ki sende bende kazanacağız."dedi.Hala şifreli şifreli konuşuyordu.Dediklerinden bişey anlamamıştım.Ve her geçen saniye bana daha saçmalıyormuş gibi geliyordu.

"Daha açık konuş !"diye üsteledim.Tek kaşımı havaya kaldırarak.

"Sen Eymen'den uzak durucaksın bende sana Orkun hakkında ki gerçekleri anlatacağım."dedi.sözleri kafama etmişti.

Kulaklarımda sürekli yankılanıyordu.
Orkun hakkında ki gerçeklerde ne demek oluyordu.Belkide Eymen'den ayrı düşmem için kafasından atıp tutacağı şeylerden ibaretti belkide doğruydu.

"Sen ne dediğinin farkındamısın ? Saçmalıkların ve sen fazla olmaya başladınız.Daha fazla uyduruk şey dinlemek istemiyorum anladın mı ?"sinirden gözüm dönmüştü.Ne diyeceğini bilemiyor gibi duruyordu.Anlaşılan benden bu tepkiyi beklemiyordu.

Oturduğum yerden ani bir hışımla kalkıp, kafeyi terk etmek üzere çıkışa doğru ilerledim.

Arya'nın yaptığı tek şey ise arkamdan bağırmak olmuştu.

"Sen bilirsin Erbay sen istedin ! Gerçeklerden kaçan bir korkak olmayı seçen sendin !"

***

Uzun süredir göz yaşlarım yanaklarımı ıslatmaya devam ediyordu.Her an her saniye dedikleri beynimde yankılanıyordu.Dedikleri belkide saçmalık değil doğru şeylerdi.

Arya'ya güvenmiyordum.Bu yüzden bana kalırsa uyduruk uyduruk şeylerle beni kandıracaktı ya da bunlar tamamen kendimi avutmam için kendime söylediğim bilinç altı yalanlarımdı.Canım acımıştı.Eski nişanlım hakkında böyle ileri geri konuşması canımı yakmıştı.Onun her şeyini biliyordum.Onu en iyi ben tanıyordum.Onu en çok ben seviyordum.Benim bilmediğim ne olabilirdi ? Bu şüpheye bile düşmek onur kırıcıydı.Arya'dan bir kez daha nefret ettim ve yatağımda bir kez daha dönüp, kendime en iyi gelen şey olan uykuyu diledim.

***

Uyandığımda ilk yaptığım şey telefonuma bakmak olmuştu.
Mesaj panomda yeni bir mesajın olduğunu görmek heyecanlanmama neden olmuştu.Ne de olda son günlerde bir çok atraksiyon yaşıyordum.Her an her şey olabilirdi.

GÖNÜLÇELENHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin