Bram springt in mijn armen en samen vallen we lachend om. Ik geef hem de kieteldood en al snel komt ook Liv hem de kieteldood geven
"Genade genade, ik ga zo nog dood!" Schreeuwt hij en lachend staren we naar de wolken. Ik word opeens overeind getrokken, het is David, ik geef hem een kus. Bram en Liv rennen ons huis binnen en wij blijven tevreden staan.
"Ik ben zo blij Sasha, ik ben zo blij met onze kinderen. Ik ben zo blij met alles!" zegt David dan zacht. Ik grinnik en kus hem weer. Hij pakt me bij mijn schouders vast en fluisterd in mijn oor: "Ik ben ook zo blij dat ik je gered hebt. Maar, denk maar niet aan vroeger. Ik wil je niet weer redden!" Lachend lopen we ons huis binnen en nemen onze kinderen in de armen.
's avonds kijken we een film omdat het zaterdag is. David slaat zijn arm om mijn schouders heen en de kinderen zitten tussen ons in. De film gaat over een jongen die gepest word en dat op een leuke manier laat stoppen. Hij schrijft een brief naar de president van Amerika, maar niemand gelooft hem natuurlijk. Toch krijgt hij een brief terug. Op een dag loopt dan ineens de president het lokaal binnen en word de jongen in het zonnetje gezet.
Aan het einde van de film stuur ik de kinderen naar boven en pakt David een wijnfles. Zo sluiten we de avond af en gaan naar bed. Morgen is weer een nieuwe dag!
WOW, dit is dan denk ik echt het einde van het boek! Het spijt me om dit te zeggen, want zelf vind ik het boek echt supermooi. Ik weet niet wat jullie ervan vinden. En geef please een leuke reactie en een vote? Merle
Oja: ik heb nu alweer een idee voor een nieuw boek.
Tijdens een groot feest ontstaat er een schietpartij. Wie de schutter was weet niemand, maar Isa(de hoofdpersoon) wordt erg verdacht. Er wordt iemand gegijseld uit haar klas en er vallen 28 doden. Er waren zo'n 500 mensen aanwezig en ze worden allemaal ondervraagd. Iedereen ontkend natuurlijk. Maar, er is één ding dat opvalt: de klas van Isa is in iedergeval het slachtoffer. Want er is iets dat ze niet weten. Ze zullen vaker aangevallen worden door een groep terroristen die de wereld willen veroveren omdat ze het er niet mee eens zijn. Maar waarom dan hun klas? Waarom moeten ze hun hebben en waarom gijselen ze iemand?
Want vind jij van dit idee? Geef reacties! Merle
JE LEEST
Nummer 239
Teen Fiction'Ik moet het nu doen, op geen andere moment. Ik wil het niet meer, ik kan het niet meer. Ik zal sterven en naar de hel gaan. Wat ik net heb gedaan, dat is niet te vergeven. De mensen die ik heb vermoord zullen net als ik naar de hel gaan, want ik be...