Buraya başlama tarihinizi yazar mısınız💖
"Anne, babam ne zaman gelecek? Çok özledim onu"
Alice sıkıntılı bir nefes verip camdan dışarıya bakan kızının yanına ilerledi. Elini omzuna koyup dalgınca pencereden baktı.
"Çok yakın bir zamanda bebeğim"
"Yani...umarım" diye fısıldadı.
Küçük kız yavaşça annesine döndü ve çekingence elleriyle oynamaya başlarken kafasını yere eğdi. "Anne ben çok yaramaz bir kız mıyım?"
Alice kaşlarını çatıp kızının boyuna eğildi. "O nereden çıktı birtanem?"
"Bugün okulda öğretmenimiz bize ebeveynlerimizin ne iş yaptığını sordu. Ben sadece senin işini söyledim babamın ne iş yaptığını bilmediğim için"
"Peki, neden yaramaz bir kız olduğunu düşünüyorsun?"
"Öğretmenim babamın ne iş yaptığını sorduğunda bilmiyorum dedim. Herkes bana gülmeye başladığında öğretmenim bu sefer bana babamın nerede olduğunu sordu. Ben yine bilmiyorum dediğim zaman Mark benimle dalga geçti"
Alice'in kaşları çatılırken nazikçe kızının çenesinden tutarak başını kaldırdı. "Ne dedi peki sana birtanem?"
Küçük kız gözlerini kaçırdığını Alice onun ellerini tuttu. "Bana söyler misin birtanem?"
"Ben çok yaramaz bir kız olduğum için babamın beni istemeyip gittiğini söyledi"
Alice hüzünle gözlerini yumdu. Kızının üzülmesi kendi suçuydu. Bu konuyu daha önce öğretmeniyle konuşmalıydı. Gülümsemeye çalışarak gözlerini açtı. "Sen yaramaz bir kız değilsin annecim. Aksine çok uslu ve zeki bir kızsın. Kimsenin ne dediğini umursama. Kimin ne dediği önemli değil. Önemli olan senin ne olduğun. Anladın mı birtanem?"
Küçük kız gülümseyerek kafasını salladı. Alice, kızının yüzündeki gülümsemeyle bu sefer gerçekten gülümsedi. "Baban seni çok seviyor birtanem. Bunu unutma olur mu? Sadece işleri bu aralar çok yoğun. Bu yüzden eve çok gelemiyor ama en yakın zamanda gelecek. Sana söz verdi unuttun mu?"
Küçük kız kafasını iki yana salladı. "Hayır, unutmadım" Alice ayağa kalktı. "O zaman. Doğru masaya. Yemek yeme zamanı geldi"
"Ne yaptın ki yemekte?" dedi küçük kız kahverengi harelerini annesine dikerek. "Mantar soslu makarna?"
Küçük kız dudak büzdü. "Cheeseburger yesek olur mu anne?" Alice buruk bir tebessüm etti. Aynı babası gibi cheeseburgere bayılıyordu. "Şimdilik yemeğimiz var. Bir dahakine yeriz olur mu?" Küçük kız kafasını salladı. "Sen mutfağa geç ben geliyorum tamam mı birtanem"
"Tamam anne" küçük kız mutfağa geçtiğinde Alice cebindeki telefonunu çıkarıp aşina olduğu numarayı tuşlayıp telefonu kulağına koydu.
"Aradığınız numaraya ulaşılamıyor lü-" Alice oflayarak telefonu kapatıp tekrardan cebine koydu ve salonun boydan boya olan camdan dışarıya baktı dalgınca.
"Neredesin Tony?.."
Ellie Anastasia Stark
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi - Stark Daughter
FantasyDahi, hayırsever, milyoner, zampara olan Tony Stark'ın kızı. Durun, çok klişe oldu değil mi? Peki, şöyle desem; Bir mutant, kendinden, güçlerinden kaçan, hayatı kaoslarla dolu Tony Stark'ın kızı; Ellie Anastasia Stark. Hayat ona acımasız olmayı öğ...