Uzun bir bölümle karşınızdayım. Vote ve yorum atmayı unutmayın. İyi okumalar💘
2 Hafta Sonra
"Görüşürüz baba."
"İyi dersler tatlım." Ellie çantasını tek omzuna takarak karşısındaki okuluna baktı. "Yeni bir okul günü daha. Bakalım bugün neler olacak. Geçmiş olsun Ellie." dedi kendi kendine mırıldanarak. Adımlarını okul binasına yönlendirdiğinde yanından gelen sesle irkilerek o tarafa baktı. "Selam." Ellie, Peter'a gülümsedi. "Selam."
İkili konuşarak okul binasına girip sınıflarına çıktılar. Bu geçen haftalarda Peter ne yapıp edip Ellie ile arkadaş olmayı başarmış, onun güvenini az da olsa kazanmıştı. Nedenini bilmiyordu ama onunla yakın olmak istiyordu.
Zaman hızla akıp geçerken öğle tenefüsüne girmişlerdi. İkili acıktıkları için kantine girdiklerinde Peter Ellie'ye döndü. "Sen otur, ben alırım." Ellie tam ne istediğini söyleyecekken Peter'ın dediği şeylerle şaşkın bakışlarını ona dikmişti.
"Biliyorum, bir cheeseburger ve şeftalili meyve suyu. Çikolata ile pek aran olmadığı için çok fazla tüketmiyorsun." Peter istemsizce ağzından dökülen kelimelere o da şaşırmıştı. "Ama sen- nasıl?" Dedi Ellie şaşkınca.
Peter utanarak rlini ensesine atarak kaşıdu ve bakışlarını kaçırdı. "Ş-şey ben sıraya gireyim." Dedi ve kaçarcasına oradan uzaklaşarak kantin sırasına girdi.
Ellie, yüzünde oluşan engelleyemediği gülümsemeyle boş bir masaya geçerek oturdu.
Peter'ın bunları nerden bildiğini bilmiyordu fakat bilmesi hoşuna gitmişti.
Peter, teşekkür ederek siparişini aldığında dışarıdan gelen gürültülerlerin ardından çığlık seslerleriyle kaşlarını çattı. Hızla elindekilerle Ellie'nin oturduğı masaya doğru ilerleyip elindekileri masaya koydu.
"B-benim hemen gitmem gerekiyor. Aklıma telefonumu sınıfta unuttuğum geldi. Hemen dönerim!" Diyerek Ellie'nin bir şey söylemesine fıtrsat vermeden hızla uzaklaştı.
Ellie onun bu tavrına anlam veremedi. Daha öncede onun bu tür davranışlarını görmüştü fakat fazla sorgulamamaya karar vermişti.
Ama bu sefer sorgulayacaktı.
Hızla sandalyeden kalkarak kantinden çıktı ve Peter'ın gittiği yere doğru gitti.
Yani bahçeye.
Peter telefonunu alacağını söylemesine rağmen bahçeye doğru gitmişti.
Adımlarını hızlandırarak bahçeye çıktı ve onu görebilmek umuduyla etrafa bakındı.
Fakat ortalıkta ne Peter vardı ne de ona dair bir iz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi - Stark Daughter
FantasyDahi, hayırsever, milyoner, zampara olan Tony Stark'ın kızı. Durun, çok klişe oldu değil mi? Peki, şöyle desem; Bir mutant, kendinden, güçlerinden kaçan, hayatı kaoslarla dolu Tony Stark'ın kızı; Ellie Anastasia Stark. Hayat ona acımasız olmayı öğ...