"Davete gidiyoruz Nat, baloya değil" dedi Ellie Natasha'nın elindeki elbiseye göz devirerek.
"Bana itiraz mı ediyorsun?" Dedi Natasha tek kaşını kaldırıp yüzündeki tehditvari ifadeyle ona bakarak.
Bu onun dilinde 'yediğin her haltı babana söylerim' oluyordu.
Ellie oflayıp omuzlarını düşürdü ve Natasha'nın elindeki elbiseye alarak kendi odasına gitmek için kapıya ilerledi.
"Yarım saat içinde tamamen hazır ol"
Ellie arkasına dönmeden baş parmağını kaldırıp onu onayladı ve odadan çıkarak kendi odasına gitti.
"Hayır, anlamıyorum. Amacımız prenses olmak mı, sıradan bir davete gitmek mi?"
Söylenerek makyaj masasının karşısına otururken saçını yapmaya başladı. Bir yandanda söylenmeye devam ediyordu.
"Ne vardı düz bir elbise giysem?"
Saçını ve makyajını yaptıktan sonra elbiseyi giydi ve boy aynasının karşısına geçti.
"Tanrım... Kesinlikle Sam ve Clint'in ağzından en az bir hafta düşmeyeceğim"
Elbisesi tüllü su yeşiline benzer bir elbiseydi. Üzerinde çiçekler vardı, kolları da aynı şekilde tüllü, yarasa koldu. Oldukça sadeydi ama biraz kabarıktı. Saçlarını düzleştirip salık bırakmıştı ve elbisesine göre uygun ve sade bir makyaj yapmıştı.
(Arkadaşlar daha önce hiç davete gitmedim ve nasıl giyinilir bilmiyorum ama bunu çok beğendim sksnks eğer beğenmezseniz hayalinizdekiyle devam edebilirsiniz. İsterseniz de bölümü düzenlemeye alıp değiştirebilirim)
Topuklu ayakkabılarını giydi. Elbisesinin eteklerini tutarak odadan çıktı ve merdivenlere yöneldi. Koskaca Stark kulesindeki asansör bozuktu.
Bilin bakalım bunu kim yaptı?
Tabiki de Sam ve Clint.
Geçen günlerde ikiside mutfağa önce giden yarışması yaparken asansöre bindiklerinde kendilerini antrenman odasında zannederek birbirlerine girmişlerdi.
Tekmelere, yumruklara dayanamayıp bozulan asansörlede Tony'den sıkı bir azar yemişlerdi.
Son basamağı da indiğinde salonun kapısından içeriye girdi. Herkes buradaydı ve hazırdı. Tony, Clint, Steve ve Sam jilet gibi takım elbise giyerlerken Natasha bedenine çok güzel oturan kırmızı bir elbise giymişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi - Stark Daughter
FantasyDahi, hayırsever, milyoner, zampara olan Tony Stark'ın kızı. Durun, çok klişe oldu değil mi? Peki, şöyle desem; Bir mutant, kendinden, güçlerinden kaçan, hayatı kaoslarla dolu Tony Stark'ın kızı; Ellie Anastasia Stark. Hayat ona acımasız olmayı öğ...