Oy ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum🌼
Ellie koltukta oturup kitap okuyan Steve'i gördüğünde koşar adımlarla yanına gitti ve hızla yanına oturdu.
"Ne okuyorsun sarışın bombam?"
Steve onun hitabına tebessüm edip burnunun ucuna düşmüş gözlüklerini çıkardı ve kenara koydu katlayarak.
"Üç Büyük Usta, Stefan Zweig. Biliyor musun?"
Ellie kafasını iki yana salladı. "Hayır, ama senden alırım"
Steve göz kırpıp Ellie'nin yanağından makas aldı. "Nasıl istersen güzelim"
Ellie iç çektiği sırada içeriye Natasha, Clint, Sam, Bruce ve Tony girdi.
"Çok tatlısın Steve" dedi Ellie elini çenesine koyup Steve'e mehlül mehlül bakarken.
Steve kahkaha attığı sırada Tony kaşlarını çatarak Ellie'nin yanına geldi ve onu aniden kucağına alarak sıkıca sardı.
"Kimse bir Tony Stark kadar tatlı olamaz!" Ardından gözlerini kırpıştırarak şaşkınca kendisine bakan kızına kaydı gözleri.
"Sen hariç şekerparem"
Ellie gülüp başını Tony'nin omzuna yasladı. "Ayrıca sana kaç kere söyledim Ellie. Steve'e sulanma!"
Ellie umursamazca omuz silktiğinde Steve ile göz göze geldi.
"Seni kendime alacağım Steve"
Steve utanıp gözlerini kaçırdığında Clint kahkaha attı. "Koskaca Kaptan Amerika'ya bak! 17 yaşındaki bir bücürün lafıyla utandı"
Ellie kaşlarını çattı. "Sensin bücür, kirpi kafa!"
Clint gözlerini aynı Ellie gibi kıstığında ikisi birbirlerine öldürücü zannettikleri bakışlar atmaya başladı.
Natasha göz devirerek bu anı bozdu. "Yarın bir davet var ve bizde gidiyoruz"
"Ne? Benim niye bundan haberim yok!?" Dedi Sam.
Natasha umursamazca omuz silkti ve arkasına yaslanıp kollarını göğsünde birleştirerek bir bacağını diğer bacağını üstüne attı.
"Öğrenmiş oldun"
"Ne daveti bu Nat?" Dedi Steve sakince. "Biliyorsun normalde Stark Endüstrilerinin kimseye ihtiyacı olmaz ama önceden ortak olduğumuz bir şirket iflas eşiğinde. Adamlar yardım istedi. Zamanında ona borçlanmıştım. Bu yüzden yardım ettim. Şimdi de yeniden yükselişlerinin şerefine bir davet veriyorlar" dedi Tony ve kucağında kendisini merakla dinleyen Ellie ile birlikte koltuğa oturdu ve onu daha sıkı sarmaladı, ardından devam etti.
"Beni bilirsiniz pek öyle şeylerle ilgilenmem ama bu sefer gitmeye karar verdim. Ellie için bir değişiklik olur"
Ellie şaşkınlıkla kafasını kaldırdı. "Nasıl yani? Dışarıya çıkabilecek miyim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi - Stark Daughter
FantasyDahi, hayırsever, milyoner, zampara olan Tony Stark'ın kızı. Durun, çok klişe oldu değil mi? Peki, şöyle desem; Bir mutant, kendinden, güçlerinden kaçan, hayatı kaoslarla dolu Tony Stark'ın kızı; Ellie Anastasia Stark. Hayat ona acımasız olmayı öğ...