28

1.4K 142 56
                                    


Medya: Ellie Anastasia Stark

Ellie karşısındaki bu çocuğun verdiği tepkiye anlam veremedi. Bütün sınıf onlara dönmüştü. Kaşlarını çatarak ona bakmaya başladığında, Peter ne yaptığını anlayarak utanarak gözlerini kaçırdı ve Ellie'nin önündeki sırasına oturdu.

Ellie gözlerini ondan alıp sınıfta gözlerini gezdirdi. Hala sınıftaki kişiler ikisine bakıyordu.

Ellie bundan rahatsız olarak yerinde rahatsızca kıpırdandığında Bayan Lang olaya el atarak dikkatleri üzerine çekti.

Ders anlatmaya başladığında Peter çekinerek arkasına döndü ve Ellie'ye baktı.

Ellie tahtada olan bakışlarını ona çevirdiğinde Peter elini ensesine atarak fısıldayarak konuştu.

"B-ben biraz önceki olaydan dolayı özür dilerim. Seni görmeyi bek- yani seni birisine benzetmiştim. Bu yüzden öyle saçma bir tepki verdim."

Ellie başını iki yana salladı hafifçe. "Önemli değil." Dedi ve hocanın dikkatini çekmemek için tekrardan tahtaya baktı ama Peter yeniden konuşmaya başladı.

"Gerçekten çok özür dilerim, b-böyle olsun istemezdim." Ellie derin nefes vererek gözlerini yine ona çevirdi.

"Önemli değil, dedim ya."

Peter elini ensesine atarak Ellie'ye baktı. "Tekrardan kusura ba-"

"Önüne döner misin lütfen. Hocadan azar işitmek istemiyorum."

Peter mahçup bakışlarını Ellie'de tuttu. "Pe-" tam konuşacağı sırada Bayan Lang'in kızgın sesiyle ikiside ona döndü.

"Siz ikiniz, ne konuşacaksanız dışarıda konuşun!"

Ellie telaşla konuştu. "Ama Bayan Lang-"

"Dışarıya dedim!"

Ellie sinirli bakışlarını Peter'a çevirerek utançla ayağa kalktı ve hızla sınıftan dışarı çıktı.

İlk günden dersten kovulmayı başarmıştı! Harika!

Sinirle yere bastığı adımlarla koridorda ilerlerken arkasından kapı kapanma ve adım sesleri duydu ama umursamadı.

"Hey! Bekle lütfen!"

Ellie onunla konuşmak istemeyerek ona hiç bakmayarak adımlarını hızlandırdı.

Attığı hızlı adımlardan dolayı ayakları birbirine dolandı. Yere düşmek üzereyken beline dolanan güçlü bir kol onu kendini döndürerek tuttu.

Ellie anın şokuyla kapattığı gözlerini açarak yakınında olan yüze baktı.

Onu, Peter tutmuştu.

Yüzü..çok yakınındaydı.

Ellie utandığı için bakışlarını kaçırarak doğrulduğunda Peter da anın büyüsünden kopup elini Ellie'nin belinden çekti yavaşça.

"Sağol." Diye mırıldandı Ellie. Peter kafasını iki yana salladı hafifçe. "Önemli değil."

Ellie son kez ona bakıp arkasını döndü ve yürümeye başladı. Merdivenlere geldiği sıra tenefüs zili çalmıştı ama o durmadan ilerlemeye devam etti.

Bahçeye çıkarak boş banklardan birine oturdu ve dirseklerini dizlerine yaslayarak yüzünü elleri arasına aldı.

Ne yaşamıştı biraz önce?

Aklına gelen şeyle kendi kendine kıkırdadı. Sürekli dizilerde görül dalga geçtiği ve baş karaktere sayıp, sövdüğü sahnelerden birini yaşamıştı.

Hayatı bir diziye dönüşüyordu resmen.

Yerinde doğrularak etrafa baktı. Biraz temiz hava aldıktan sonra okula girdi ve sınıfına çıktı.

Sınıfa girdiğinde Peter sırasında oturup çizimler yapıyordu. Ne yaptığını umursadan yanından geçip sırasına oturdu.

Bugün başka bir macera daha istemiyordu. Bu bir saat içinde yeterince şey yaşamıştı zaten!

Çantasından şimdiki dersin kitaplarını çıkartıp önüne koydu. Hocanın gelmesini beklerken birden Peter'ın arkasını kendisine bakmasıyla göz devirdi.

Bu çocukla daha fazla uğraşmak istemiyordu. Başına bela açmıştı yeterince.

"Baştan başlamaya ne dersin? Ben, Peter." Dedi ve elini uzatarak Ellie'den cevap bekledi.

Ellie ona bakmadan düz bir sesle konuştu. "Gerek yok."

Peter'dan ses çıkmayınca göz ucuyla ona baktı Ellie. Havada kalan elini yavaş yavaş indirmek üzereyken, omuzları çökmüş, üzgün gözleri etrafta dolaşıyordu.

Ellie içindeki sese daha fazla dayanamayıp Peter'ın havada kalan elini tuttu.

"Ellie."

Peter kafasını kaldırıp şaşkınca ona baktı. "Ne?"

"Adım, Ellie."

Peter kocaman gülümseyerek onun elini daha sıkı kavradı. Ellie gözlerini kaçırarak elini yavaşça çekti.

Derslerinin hocası geldiğinde Peter da önüne dönmüştü.

O an Peter'ın eli kalbine gitti.

Neden bu kadar hızlı atıyordu?

Nasıldı?😋

Ellie ve Peter için aklımda çok güzel sahneler var.

Oy ve yorumlarınızı bekliyorum🥰

Yorum sınırı: 50


Kum Tanesi - Stark DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin