11

2.6K 196 30
                                    

"Bir şeyin yok, eminsin değil mi? Sana zarar vermediler?" Dedi Tony endişeyle

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


"Bir şeyin yok, eminsin değil mi? Sana zarar vermediler?" Dedi Tony endişeyle. Bir yandan da hasar kontrolü yapıyordu Ellie de.

Ellie bıkkın bir nefes verdi. "Bu tam tamına aynı şeyin 18. soruşun baba. İyiyim, bana bir zarar vermediler"

"Babayım ben, saksı değilim. Tabiki sorarım"

Ellie, Tony'nin kendisini benzetmesine güldü. "Tamam baba, sen ne kadar istersen o kadar sor"

Tony tam bir şey diyecekti ki Aaron'un kolunu Ellie'nin omzuna atmasıyla kaşlarını çattı.

"Merak etmeyin Bay Stark. Ellie benim yanımdayken ona bir zarar gelmez. Sonuçta kahramanı yanında" dedi bilmiş bir tavırla Aaron.

Tony dişlerini sıkarak Ellie'nin omzundaki kola bakıyordu. "Bak velet, sana hala uyuz oluyorum. O yüzden o kolu alıp bir yer-"

Ellie yalandan öksürerek babasını uyardı. "Baba!"

Tony çocuk gibi omuz silkti. Aaron tırsarak kolunu Ellie'nin omzundan çekti ve boğazını temizledi.

"Bay Stark, Avengers üyeleri size doğru geliyorlar efendim"

Jarvis'in sesiyle birlikte Ellie kaşlarını çattı.

"Avengers mı?" Dedi anlamayarak. Hayatında ilk defa böyle bir şey duyuyordu.

"Sana bahsetmiştim, hatırlıyor musun? Fury'nin bir grup süper kahramanı toplayıp yaptığı bir proje"

Ellie kafasını salladı. Hatırlamıştı. Tony ona daha önceden bahsetmişti ama bu ekipte babası hariç kimlerin olduğunu bilmiyordu.

Merak da etmiyordu.

"Kuleye gitmen gerek Ellie. Ev güvenli değil"

Ellie tekrardan kafasını salladı ve yanındaki arkadaşına döndü. "Aaron?"

"Ben, eve gitsem iyi olacak. Annemler beni merak etmiştir"

Tony kafasını salladı ve zırhını giydi. Kızını kucağına aldı.

"Baba, Aaron kiminle gidecek. Tek başına gitmesi çok tehlikeli"

"Merak etme birtanem, onu ekipten biri götürecek" dedi ve havalandı. Stark kulesine doğru uçarken Steve'e Aaron'u evine götürmesi gerektiğini de iletmişti.

Tony, kuleye girdiğinde Ellie'yi yere  bıraktı ve zırhından çıkarak ona sımsıkı sarıldı.

"Dikkat et lütfen peri kızım. Herhangi bir durumda Jarvis'e seslen" dedi ve Ellie'nin alnını öptü. Ellie gülümsedi.

"Sende dikkat et lütfen baba" dedi ve Tony'nin yanağını öptü. Tony gülümsedi. "İşin sonunda sana kavuşmak varsa dikkat edeceğime emin olabilirsin"

Ellie Tony'nin bu sözlerine güldü ama aklına gelen şey ile kaşlarını çattı.

"Annem iyi değil mi?"

"Evet birtanem, şu an Shield ajanlarıyla birlikte yardım ediyor" dedi sonlara doğru homurdanarak. Her ne kadar Alice'in savaşmasını istemesede Alice bunu kesin bir dille reddetmişti. Bu onun göreviydi. İnsanları korumalıydı.

New York'a taşınmadan önce Alice Shield'den ayrılmak istemişti ama Fury buna izin vermemişti. Çünkü Alice en başarılı ajanlarından biriydi. Bu yüzden onu kaybetmeyi göze alamazdı.

Alice'e yardımcı olarak ona uzun süreli bir izin vererek sadece önemli durumlarda yanlarında çalışmasını söylemişti. Bu da Alice'in işine geldiği için bu teklifi kabul etmişti.

Ellie sıkıntılı bir nefes verdi ve başını salladı. "Peki, bu kargaşanın sebebi ne?"

Tony göz devirdi. "Keçi boynuzlu, kendini Fesatlık Tanrısı olarak tanıtan çatlak bir adam dünyayı ele geçirmek istiyor işte"

"Bu sefer ki biraz farklı ha?" Dedi Ellie yaratıkları ve gökyüzündeki koca deliği bahsederek. 

"Sanırım..Gitmem lazım. Dediklerimi unutma birtanem"

"Tamam baba. Dikkat edin lütfen"

Tony ona göz kırptı ve zırhını yeniden kuşanarak kuleden çıktı.

Ellie'yi kuleden başka bir yere bırakamazdı. Yüksek teknolojisi sayesinde ona kulede zarar gelmeyeceğini, aynı zamanda kulenin içinde de bir sürü Shield ajanı olduğundan dolayı orada güvenli olacağını düşünüyordu.

Her ne kadar kulenin tepesinde gökyüzündeki deliğin açılmasın neden olan güçlü bir kaynak olsada.



Ben burdaki Tony'i çok sevdim ya.

Harika bir babasın Tony. Her ne kadar kıskanç ve egoist bir baba olsanda..

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.













Kum Tanesi - Stark DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin