Tony yavaşça kucağında uyuyakalmış kızını yatağına yatırıp üstünü örttü. Başına bir öpücük kondurup sessizce odadan çıktı. Salonda oturan karısının yanına oturdu ve ellerini birleştirerek dirseklerini dizlerine yasladı.
"Bana bütün her şeyi anlat Edward"
Tony bir süre sessiz kalıp aklındakileri topladı. "Ellie'yi arıyorlar her yerde. Tehlikedeyiz Alice. Ellie tehlikede. En kısa zamanda buradan gitmemiz lazım. Onları bir sürelik oyalıyorum ama bu işin peşini bırakmayacakları kesin"
Alice yumruklarını sıktı. "Nereye gideceğiz peki?"
Tony başını karısına çevirdi. "New York'a. Orada bizi bulmaları zor olur. Shield işini ne yapacaksın?"
Alice iç çekti. "Sanırım oradan ayrılmam gerekiyor"
Tony doğrulup karısının ellerini tuttu. "Orası senin diğer evin Alice. Hemen bırakacak mısın?"
"Yapmam lazım Tony. Evet, zor olacak ama her şey Ellie için. Benim en büyük görevim kızımızı korumak"
"Uzaktan idare edemez misin?"
Alice kafasını iki yana salladı. "Maalesef"
Tony karısını kendine çekerek sımsıkı sarıldı. "Sizi çok seviyorum Alice"
"Bizde seni çok seviyoruz Edward" Geri çekildiklerinde Alice Tony'nin ellerini tuttu. "Bana söz vermeni istiyorum Edward"
"Ne konuda?"
"Eğer...eğer bir gün bana bir şey olursa...Ellie'yi ömrünün sonuna kadar koruyacaksın. Onu asla yanından ayırmayacaksın"
Tony kaşlarını çattı. "Sana bir şey olmasına izin vermeyeceğim Alice. Çıkar bunu aklından!"
Alice buruk bir tebessüm ederek elini kocasının yanağına koydu. "Buna inanıyorum Tony ama ileride ne olacağını bilemezsin hayatım. Şimdi..bana söz ver"
Tony gözlerini kapattı. Gözünden bir yaş düşerken fısıldadı.
"Söz"
...
"Baba biliyor musun okulda bir çocuk beni öptü"
Ellie'nin heyecanla söylediği sözlerden sonra Tony'nin ağzındaki lokma boğazına takıldığında öksürmeye başladı. Elindeki çatal tabağına düştüğünde Alice telaşla sırtına vurmaya başladı. Ellie endişeyle başını kaldırıp babasına baktı.
"Baba? İyi misin?"
Tony'nin öksürükleri zar zor dindiğinde başını salladı. "Sen, birisi beni öptü mü dedin yoksa ben mi yanlış anladım peri kızım?"
Ellie eski heyecanlı hallerine dönerken hızla kafasını salladı. Babasının sinirden kızarmış yüzünden habersiz dalgın bir şekilde küçük ellerini çenesine koydu ve mutfak masasından görünen pencereye baktı.
"Evet, öptü. Çok güzel hissettim baba"
Tony kafasını hızla yanındaki karısına çevirdi. Alice ellerini ben suçsuzum der gibi kaldırdı. Anlaşılan onun da haberi yoktu bu olaydan.
"Sanırım aşık oldum" Tony hızla ayağa kalktığında sandalye yere devrilmişti. Ellie hülyalı hallerinden çıkarak babasına baktı şaşkınca. Küçük elleriyle ağzını kapattı.
"Hiiğ! Baba yüzün kıpkırmızı olmuş! Krem sürelim mi?"
Tony 9 yaşındaki kızının bu masumluğu karşısında derin nefesler alıp sakinleşmeye başladı. "Sadece...sos biraz acıydı birtanem. Geçer birazdan" Boğazını temizleyip sandalyesini yerden kaldırdı ve yeniden masaya oturdu.
"Kimmiş o seni öpen vele- yani çocuk?"
"Adı Peter"
Tony'nin kaşları çatılırken Alice gülmemek için dudaklarını birbirine bastırarak sessizce kızının kocasını habersizce delirtmesini izliyordu.
"Peterlar kötüdür birtanem. Sen kes umudu ondan şimdiden"
Ellie de kaşlarını çattı ve itiraz etti. "Hiçte bile! Peter çok iyi bir çocuk! Bir keresinde ben yere düştüğümde elimden tutararak beni yerden kaldırdı. Sonrada dizlerimi öperek dikkatli olmamı söyledi"
Tony sinirle kolundaki saatine baktı ve ayağa kalktı. "Senin okul saatin gelmiş peri kızım. Bugün okula seni ben bıarakacağım. Bakalım kimmiş bu velet" Ellie de ayağa kalkarken ayakkabılarını giymeye gitti.
"Olamaz çok geç kaldım! Peter beni bekliyor! Hep senin yüzünden baba. Lafa tuttun beni"
Tony'nin kaşları şaşkınlıkla kalkarken ağzı açık bir şekilde kızının sözlerine gülen Alice'e baktı. "Bücüre bak sen! Neler diyor!"
Alice gülmeye devam ederek elini kocasının omzuna koydu. "Sakin ol hayatım. Daha çok küçük. Anlamıyor daha böyle şeyleri"
Tony tam bir şey diyecekken kızının sesiyle iç çekti. "Baba hadi! Geç kalıyoruz! Peter beni bekliyor! Acele et!"
"Sakinim, sakinim...Geliyorum birtanem! Umarım o Peter Pan mıdır nedir bekleye bekleye kök salar" dedi ve kızının yanına giderek evden çıktılar.
Bugünlük bu kadar ilham gelmiyir
Tony yavrum sen birde Ellie büyünce gör
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi - Stark Daughter
FantasyDahi, hayırsever, milyoner, zampara olan Tony Stark'ın kızı. Durun, çok klişe oldu değil mi? Peki, şöyle desem; Bir mutant, kendinden, güçlerinden kaçan, hayatı kaoslarla dolu Tony Stark'ın kızı; Ellie Anastasia Stark. Hayat ona acımasız olmayı öğ...