5 Yıl Sonra..."Ellie durur musun? Ellie lütfen! Bak, tamam söz veriyorum birdaha yapmayacağım"
Ellie arkasından gelen arkadaşını umursamadan ilerlemeye devam etti. "Sana inanmıyorum"
"Haklısın! Çok haklısın gerçekten ama çok sinirlendirdi beni. Ne yapayım?"
"Bu beni ilgilendirmiyor Aaron. Seni daha önce uyarmıştım"
Aaron koşarak Ellie'nin önüne gelip onu durdurdu ve ellerini tuttu.
"Söz veriyorum bidaha olmayacak An. Şimdi planımızı uygulayabilir miyiz?"
Ellie dudaklarının kıvrılmasına engel olamadı. "Peki, tamam. Affettim, uygulayabiliriz"
Aaron gülümsedi ve Ellie'nin yanağına öperek yanında yürümeye başladı.
İkisi birlikte konuşarak sürekli geldikleri kafeye ulaştıklarında içeri girip hep oturdukları masata oturdular.
Garson yanlarına siparişlerini verip sohbetlerine devam ettiler. "Müdür ceza verdi mi?"
Aaron umursamazca omuz silkti. "Her zamankinden"
"Yine spor salonunu temizleyeceksin yani"
Aaron kafasını salladı. "Evet"
Siparişleri geldiğinde ikiside gülüşerek yiyeceklerini yediler. Ellie ile Aaron beşinci sınıftan beri en yakın arkadaşlardı. Okulda tanışmışlardı. Birbirleriyle her şeylerini paylaşıp, iyi ve kötü günlerinde hep yanında olmuşlardı birbirlerinin.
Bu geçen zamanda Ellie'nin güçleri kendini iyice belli etmişti ama Ellie güçlerini gerek duymadıkça kullanmıyordu.
Onları normal bir zamanda kontrol edebiliyordu ama öfkelendiğinde işler çığırından çıkıyor, gözleri kırmızıya dönüyordu.
Tony ve Alice bu duruma bir çare bulamamıştı ama Alice ona sürekli kendini koruması için küçüklüğünden beri bazı numaralar öğretiyor, onun gelişmesini sağlıyordu.
Ellie'nin bu güçlerini Aaron biliyordu. Ailesinden sonra tek bilende o'ydu zaten. Ona bunu söylediğinde Aaron güçlerini çok havalı bulmuş ve onu asla yadırgamamıştı. Daha önce Ellie güçlerini kullanması gereken bir durum yaşamamıştı. Bu yüzden daha önce de Aaron onu güçlerini kullanırken görmemişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi - Stark Daughter
FantasyDahi, hayırsever, milyoner, zampara olan Tony Stark'ın kızı. Durun, çok klişe oldu değil mi? Peki, şöyle desem; Bir mutant, kendinden, güçlerinden kaçan, hayatı kaoslarla dolu Tony Stark'ın kızı; Ellie Anastasia Stark. Hayat ona acımasız olmayı öğ...