Oy ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum<3
"Ellie! Ellie nerdesin!?" Diye bağırdı Tony bahçeye doğru. Gözü küçük çadırdakı hareketlenmeye takılınca gözlerini kıstı.
Verendanın merdivenlerinden inip küçük çadıra doğru ilerledi küçük adımlarla.
"Ellie'yi gören oldu mu? Onu bulamıyorum da"
Çadırdan gelen tatlı kıkırdama sesleri ile Tony gülümsedi. Sessizce çadırın fermuarını açtı ve kızını kaptığı gibi kucağına aldı.
"İşte buldum! Demek burdaydın fındık kurdu"
Ellie kıkırdayıp başını salladı. "Beni gördüğünü biliyorum baba"
Tony kaşlarını kaldırdı. "Bak sen"
Ellie babasının kucağında kollarını birbirine bağladı. "Bazen benim bir Stark olduğumu unutuyorsunuz"
"Sende benim kızım olduğunu çok belli ediyorsun" dedi Tony gülerek.
"Onu benim doğurduğum unutuyorsun sanırım Edward" dedi yanlarına gelen Alice. "Sende bu mükemmel ötesi kızımızı yapmada yüzde elli payım olduğunu unutuyorsun" Alice göz devirdi. "Ellie'nin yanında böyle konuşmaman konusunda seni uyarmıştım Edward" Tony omuz silkti. "Sen başlattın"
"Baba beni indirir misin?" Tony kucağındaki miniğini inidirdiğinde ikiside onun ne yapacağını izliyorlardı. Ellie çadırından babasının yaptığı zırhın kaskını alıp kafasına taktı ve koşmaya başladı.
"Ben artık Demir Kızım!"
Tony gözlerini kısarak Ellie'nin peşinden koştu. "Gel buraya küçük yaramaz! Nereden buldun sen onu bakayım!" dediğinde kızına yetişerek onu koltuk altlarından tutarak kendisine çevirdi. Ellie omuz silkti. "Garajdan"
"Sen benim garajımı mı karıştırdın?" dedi Tony tek kaşını kaldırarak. Ellie oldu olası Tony'nin garajını karıştırıp yaptıklarını incelemeye bayılırdı. Ona bu konuda kızmıyordu çünkü o da küçükken babasının eşyalarını incelemeye bayılırdı.
"Evet" Tony onun dürüst olmasına şaşırmadı çünkü Ellie onlara asla yalan söylemezdi. "Bunu annene yapmıştım birtanem, bu sana göre değil" dedi ve onu öperek kafasındaki kaskı çıkardı.
Ellie'nin yumuşak dağilmış saçlarını düzelterek onu tek koluyla kucağına aldı. "Peki, bana da büyüyünce yapacaksın ama değil mi?"
Tony gülümsedi. "Kim bilir? Belkide buna ihtiyacın kalmaz, sen daha güçlü olursun" Ellie gülümsedi. "Belki de"
"Hadi yemeğe!" dedi Alice verendadan bağırarak. "Geliyoruz!" dedi Tony. "Hadi uçur beni Iron Man!" Tony güldü ve kızını omzuna alarak onu sıkıca tuttu ve eve doğru koşmaya başladı.
Ellie ve onun şen kahkahaları Stark ailesinin tek mutluluk kaynağıydı. Eğer ona bir şey olursa Alice ve Tony'nin tek mutluluk kaynağıda giderdi.
...
Alice suyundan bir yudum alıp kızına baktı. Ellie çatalıyla yemeğini didikliyordu. suartı asıktı. Onun bu mutsuzluğu ile kaşlarını çattı. "Anastasia, birtanem bir şey mi oldu?"
Ellie omuz silkti. Onun bu davranışı Tony'nin de dikkatini çekmişti. "Peri kızım? Neyin var? Okulda bir şey mi oldu?"
Ellie dudaklarını büzüp çatalını bıraktı ve arkasına yaslandı. "Evet"
"Ne oldu annecim?"
"Anne ben ucube miyim?"
"o nereden çıktı Ellie?"
Ellie gözlerini kaçırdı. "Şey.. ben bugün okuldayken bir çocukla kavga ettim"
Tony'nin kaşları çatıldı. "Ne? Sana bir şey mi yaptı? İyi misin babacım?"
"Ben iyiyim"
Alice olaya el attı. "Olayı baştan anlatır mısın Anastasia"
"Bugün tenefüsteyken ben sıramda sizin için resim çiziyordum. Çünkü son günlerde çok üzgündünüz. Bende sizi mutlu etmek için süpriz yapıcaktım ama onra bir çocuk yanıma gelip resmimi kendine çekip baktı ve güldü. Dalga geçti benimle. Resmimi yırttı" derken gözleri dolmuştu Ellie'nin.
"Sonra bende çok sinirlendim. Birden sınıftaki sıralar havalanmaya başladı. O çocuk bana tuhaf bir şekilde bakıyordu. Ben ne olduğunu anlamadan sıralar sert bir şekilde yere düştü. Sonra sınıftaki çocuklar koşarak kaçtığında o çocukta gitmeden önce bana gözlerimin kırmızı olduğunu söyledi. Gün boyu herkes bana ucube diyip durdu"
Alice ve Tony korkarak birbirlerine baktılar.
Ellie'nin güçleri ortaya çıkmaya başlamıştı ve bu hiç iyi değildi...
Dırırırırım
Abow
H.o hikayeye giriş yapmaya başladık.
Çok güzel bir babasın Tony🥺
Diğer bölümde zaman atlaması olacak. Ellie büyüyecek artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi - Stark Daughter
FantasyDahi, hayırsever, milyoner, zampara olan Tony Stark'ın kızı. Durun, çok klişe oldu değil mi? Peki, şöyle desem; Bir mutant, kendinden, güçlerinden kaçan, hayatı kaoslarla dolu Tony Stark'ın kızı; Ellie Anastasia Stark. Hayat ona acımasız olmayı öğ...