Oy ve yorumlarınıza ihtiyacım var🌺
"Hayır, hayır olmaz Steve." Derken başımı şiddetle iki yana sallıyordum. Steve salondaki kargaşaya kısa bir göz gezdirip bana döndü ve elindeki kalkanı dizlerinin önüne koydu. Yüzümü elleri arasına alarak kafamı iki yana sallamamı engelledi.
"Yapamam, ben yapamam Steve. Ya herkese zarar verirsem? Ya insanları korku-"
"Ellie, sakin ol" Korkulu gözlerle ona bakarken onun çok sevdiğim mavi gözleri bana şefkatle bakıyordu. "Sen çok güçlü bir kızsın, öncelikle bunu sakın aklından çıkarma. Ne badireler atlattın bu zamana kadar unuttun mu? Yaşadığın her şeye rağmen şu an buradaysan sen çok güçlü bir kızsındır. İki yıl önce şehre yapılan saldırıda şehri kurtarmaya yardım eden kız sendin. Sen bir kahramasın, herkesin sana ihtiyacı var. Eğer, buradaki insanların ölmesini istemiyorsun savaşmalısın. Kimseye zarar vermeyeceksin, merak etme." dedikten sonra yüzünü ciddi bir ifadeye sokarak ellerini yüzümden çekti ve doğruldu.
"Buradaki insanları ve bizi kurtararak kahraman mı olacaksın yoksa bir korkak gibi ölmeyi bekleyerek David'in kazanmasına izin mi vereceksin?"
Ben güçlü bir kızdım. Bunu yapabilirdim.
Dolu gözlerimi silerek önüme gelen saçlarımı arkaya attım. Steve gülümsedi. "Annen de bunu isterdi."
Yüzümde küçük bir gülümseme oluştu. Annem de bunu isterdi.
Annem gibi kahraman olacaktım. Onun gibi savaşarak insanları koruyacaktım.
Ben Ellie Anastasia Stark. Annemin kızıyım ve ailem için savaşmaya hazırdım.
Salondaki kargaşada göz gezdirerek çıkış kapılarına göz gezdirdim. Tam karşımda, çaprazımda ve sol arkamda olmak üzere üç çıkış kapısı vardı. Kafamda kısa bir hesaplama yaparak beni gözlemleyen Steve'e döndüm.
"İnsanları kapılardan uzaklaştırın." Steve kafasını sallayarak kalkanını yeniden eline aldı ve insanlar kapılardan uzaklaştırmaya çalıştı. İlk gördüğüm kapının yanına giderek önünde durdum. Ellerime baktım istemsizce.
Yapabilirsin Anastasia
Sen Alice Stark ve Tony Stark'ın kızısın.
Gözlerimi kapatarak içimde saklanan gücü hissetmeye çalıştım. Ellerime toplanan güçle birlikte titrek bir nefes alarak gözlerimi açtım.
Ellerimdeki kızıl güç topları oluşurken elimi hareket ettirdim.
Kızıl sislerim demir kapıyo sardığında parmaklarımı oynattım. Herhangi bir harelet olmayınca kendimi birazdaha zorladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi - Stark Daughter
FantasyDahi, hayırsever, milyoner, zampara olan Tony Stark'ın kızı. Durun, çok klişe oldu değil mi? Peki, şöyle desem; Bir mutant, kendinden, güçlerinden kaçan, hayatı kaoslarla dolu Tony Stark'ın kızı; Ellie Anastasia Stark. Hayat ona acımasız olmayı öğ...