Oy ve satır arası yorumlarınızı bekliyorum💗
Sanırım bu bölüm, Kum tanesinde en sevdiğim bölüm olabilir.
Ellie geniş ve konforlu koltukta oturmuş stresle dizini sallarken, dudaklarını ısırıyordu.
Anne ve babasına bir şey olmasından delicesine korkuyordu.
Daha fazla dayanamayıp ayağa kalktı ve şehrin korkunç manzarasına baktı.
İnsanlar her yere kaçışırken yaratıklar onlara zarar vermeye çalışıyordu.
Ellie karıncalanan ellerini yumruk haline getirdi.
Şimdi olamazdı.
Büyük bir stres altındayken güçlerinin kontrolünü kaybediyordu. Bunu istemiyordu.
Derin derin nefesler alarak sakinleşmeye çalıştı. Bir kaç dakika sonra biraz daha sakinleşirken kapattığı gözlerini açtı ve gökyüzüne baktı.
Uzaya açılan mavi portalın içinden devasa solucana benziyen canavarlar ve yaratıklar çıkarken daha da strese giriyordu.
Ürkek bakışlarını mahvolmuş şehirde gezdirirken arkasından gelen adım sesleriyle duraksadı.
Hızla arkasını dönerken ona doğru gelen garip giyinimli adama baktı.
"Beğendin mi?" Dedi alayla adam. Ellie kaşlarını çattı. Demek istediğini anlamıştı.
"Bu manzarayı beğenecek kadar kaçık değilim" dedi imalı bir sesle. Adam bozulduğunu belli etmemeye çalıştı.
"Sen babamın bahsettiği şu keçi boynuzlu çakma tanrı olmalısın"
Adam onun ithamını göz ardı ederek güldü. "Ah, ne kadar da kabayım. Ben Fesatlık Tanrısı Loki" dedi ve elini arkasına koyarak hafif bir şekilde eğildi Loki. "Peki ya siz Leydim?"
Ellie tek kaşını kaldırarak onu süzdü. Bu adamın iyi biri mi, kötü biri mi olduğunu anlamış değildi.
"Bu seni hiç alakadar etmez"
Loki sinirlendiğini belli eden bir ifadeyle doğruldu. "Pekala küçük Midgardlı, bu kadar konuşma yeter" dedi ve Ellie'nin zihnine girmeye çalıştı ama başına giren ağrıyla dişlerini sıktı.
Ellie kollarını göğsünde birleştirerek alayla ona baktı. "Ne oldu keçi boynuzlu? Zihnime giremedin mi?"
"Kimsin sen!?" Dedi Loki sinirle. "Bunun cevabını verdiğimi hatırlıyorum? Ama unuttuysan söyliyeyim, bu seni hiç alakadar etmez rapunzel"
Loki sinirden kıpkırmızı olmuş yüzüyle birlikte elindeki asasıyla birlikte ona doğru yaklaştı. Ellie ne olduğunu anlamadan asasını Ellie'nin göğsüne değdirdi.
"Aptal Midgardlı" dedi yan bir gülüşle. Bir kaç saniye geçtikten sonra Ellie'nin hala kendisine aynı surat ifadesiyle baktığını gördüğünde afalladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi - Stark Daughter
FantasyDahi, hayırsever, milyoner, zampara olan Tony Stark'ın kızı. Durun, çok klişe oldu değil mi? Peki, şöyle desem; Bir mutant, kendinden, güçlerinden kaçan, hayatı kaoslarla dolu Tony Stark'ın kızı; Ellie Anastasia Stark. Hayat ona acımasız olmayı öğ...