Bu bölüm bol bol oy ve yorumlarınızı bekliyorumm🥰
"Baba lütfen!"
"Hayır."
"Tony." dedi Natasha ısrar ederek.
"Olmaz dedim!"
Ellie kırgın bakışlarını kaçırdı. Anlaşılan ne kadar ısrar ederse etsin işe yaramayacaktı.
Tony yine Ellie'yi korumak için dahi olsa onu kısıtlamaya devam edecekti. Ellie ağlamamak için dudaklarını ısırdı ve başını eğerek elleriyle oynamaya başladı. Tony göz ucuyla ona baktı.
Kırıldığını biliyordu ancak endişelenmeden de edemiyordu.
Karısının, biricik Alice'inin kendisine bıraktığı emanetine bir şey olsaydı yaşayamazdı Tony. Ellie'nin hastanede olduğu günler hayatında yaşadığı en berbat günlerdi. Kalbinin nasıl sıkıştığını, sanki kendisi vurulmuş gibi canının nasıl yandığını sadece kendisi biliyordu. İnsanlar dışına yansıttığı halini bilebilirdi, içinde yaşadıklarını değil.
Ellie'yi kırmak en son isteyeceği şey bile değildi ama onu kırmadan koruyamıyordu.
Danışmanlığa mı gitseydi acaba?
Steve, hüzünlü mavi gözlerini Ellie'ye çevirdi. Onun üzülmesine dayanamıyordu. Kafasını dağıtmasıyardımcı olmalıydı.
"Ellie-"
Ellie üstündekii kenara atarak aniden ayağa kalktı babasının zorla yatırdığı koltuktan. "Sorun değil." sesi kısık ve pürüzlü çıkmıştı. Onların önünde ağlamak istemiyordu. Dolu gözlerini kırpıştırarak gözyaşlarının akmasını engellemeye çalıştı.
"Sadece diğer yaşıtlarım gibi bir hayatım olsun istiyorum, ama bunun olmayacağını da biliyorum." akmaya hazır olan burnunu çekti hafifçe. "Yine de sizi suçlamıyorum." Tony yavaşça ayağa kalktı.
Ellie'nin dudaklarında ufak buruk bir tebessüm belirdi. Gözleri pencereden gözüken kararmış gökyüzündeydi. "Annemde bunu isterdi." dedi kısık bir sesle. Tony yerinde dondu. Ne konuşabildi ne de kıpırdadı.
Ellie dudaklarından kaçan hıçkırıkla elini dudaklarına bastırdı ve koşarak salondan çıktı.
"Ellie!"
"Ellie!" Tony ve Steve hızla onun arkasından gidecekken Natasha ellerini ikisinin omuzuna koyarak onları durdurdu.
"Bırakın biraz yanlız kalsın. En azından bu ona iyi gelir." Dedi ve Tony'e son bir bakış atarak salonu terk etti.
"Ellie'yi kısıtlamaktan vazgeç artık Tony. Yaşadığı hayat yüzünden zaten üzülüyor bir de senin onun üstüne gitmen onu yıpratıyor görmüyor musun?" Dedi Sam ve o da Tony'e ters bir bakış atarak odasına çıktı.
Bruce derin bir nefes verdi ve ayağa kalktı. "Ona zaman tanımalısın." Dedi ve Tony'nin omuzuna iki kere hafifçe vurup labaratuvarına indi.
Geriye sadece Steve ve Clint kaldığında Clint elini Tony'nin omuzuna koydu. "Seni anlıyorum dostum." Tony dolmuş gözlerini ona çevirdi yavaşça.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kum Tanesi - Stark Daughter
FantasyDahi, hayırsever, milyoner, zampara olan Tony Stark'ın kızı. Durun, çok klişe oldu değil mi? Peki, şöyle desem; Bir mutant, kendinden, güçlerinden kaçan, hayatı kaoslarla dolu Tony Stark'ın kızı; Ellie Anastasia Stark. Hayat ona acımasız olmayı öğ...