25

1.5K 148 17
                                    

Biraz zor bir süreçten geçiyorum ve beni mutlu edecek şeylerden biri de yorumlarınız sanırım😅😻

İyi okumalarr😻

"Son kez uyarıyorum, bırak o elindeki silahı!"

Adam alaycı bir kahkaha atıp silahı Ellie'ye doğrulttu. "Çok korktum! Sen sadece küçük bir kız çocuğusun. Ne yapabilirsin ki?"

Ellie adamın elindeki silaha ayağıyla sertçe vurarak silahın yerde sürüklenmesini sağladı.

Adamın şaşkınlığını atlatmasına fırsat vermeden hızla gözüne yumruğu geçirdi.

Tam adamı tamamen etkisiz hale getirecekken birden sırtına gelen darbeyle sert bir şekilde kafasını karşıdaki duvara çarptı ve aynı sertlikle yere düştü.

Başı fena halde acıyordu.

Bunu gören Örümcek adam ağlarıyla duvara yapıştırdığı adamları bırakarak hızla Ellie'ye ateş etmek üzere olan adama ağ fırlatttı ve onu da duvara yapıştırdı.

Etrafta başka adam kalmadığında hızla yerde daha öncede aldığı darbe yüzünden bilincini kaybetmiş olan Ellie'nin yanına çöktü.

"Ellie! Ellie bana bak! Lütfen."

Örümcek Adam iki parmağını Ellie'nin atar damarının üzerine koydu ve nabzına baktı.

Atıyordu.

"Ellie aç gözlerini lütfen!"

Ellie'yi hafifçe sarstı ama ondan bir ses veya kıpırdama olmadığı için nefesi daralmaya başlamıştı. Yüzündeki maskesini çıkartarak koluyla dolan gözlerini sildi.

Henüz sadece 2 saat önce tanıştığı bir kız için neden bu kadar endişelendiğini bilmiyordu.

Aklına gelen şeyle etrafı kontrol ederek maskesini geri taktı ve yavaş hareketlerle dikkatlice Ellie'yi kucakladı.

"İyi olacaksın, sana söz veriyorum."

...

"İyi misi-"

Ellie sinirle arkasını dönüp elini Örümcek Adamın maskesinin üstünden ağzını kapattı.

"Bugün tamı tamına yirmi sekizinci soruşun bu. Daha kaç kere söylemem gerekiyor bilmiyorum ama iyiyim."

"Pekala, tamam. Daha sormayacağım."

Ellie rahat bir nefes verip önüne döndü ve yürümeye devam etti. Kulağına gelen fısıltılı konuşmalar onu rahatsız ediyordu ama umursamamaya çalışıyordu.

Sonuçta o da örümcek adamla hastaneye gelen bir kızı görse merakla bakardı.

İkisi hastaneden çıktıklarında bu sefer dışarıdaki bakışlarını üzerlerine toplamışlardı.

Ellie rahatsızca yerinde kıpırdandı. "Kostümünü bu kadar dikkat çekici yapmak zorunda mıydın?" Dedi mırıldanarak.

Kum Tanesi - Stark DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin