32

1K 121 12
                                    

Yine yeniden oy sınırı dolmadan geliyor bölüm skdmjksndnk

Bu bölüm yeni bölümü heyecanla isteyenler için <3

Oy sınırı: 65 oy

Yorum: 50

İyi okumalarr

...

Ellie yüzüne vuran rahatsız edici güneş ışıklarıyla yattığı yerde rahatsızca kıpırdandı. Tekrardan uyumaya çalıştı fakat açılan uykusuyla gözlerini kırpıştırarak açtı. Karşılaştığı ilk şey sert bir göğüs oldu. Kafasını kaldırdığında babası ile göz göze geldi. Babasının göğsünde yattığını anlayınca ona gülümsedi. "Günaydın baba." 

Tony gülümseyerek Ellie'nin  alnını öperek ona gülümsedi. "Günüm şimdi aydı." Ellie kıkırdadı. "Güne romantiklik yaparak başlayalım, diyorsunuz yani Bay Stark?" Tony, Ellie'ye çok sevdiği gülümsemesini bahşettiğinden kızının hayran bakışları çoktan onu bulmuştu bile. 

"Sadece gerçekler Bayan Stark." Ellie güldüğünde farkettiği şeyle kaşlarını çattı. "Ben en son koltukta uyuyakalmıştım sonra bir ara uyandığımda odamda olduğumu hatırlıyorum." Tony yutkunarak gözlerini kaçırdı. 

Frigga'nın dediği gibi ona, olanlara dair hiç bir şey söylememeleri lazımdı. "Doğru hatırlıyorsun kızım. Ama geceleyin kızımı özledim ve yanıma getirdim." dedi ve devam etti Tony. "Yoksa bir sorun mu var hanımefendi?" 

Ellie ellerini iki yanına doğru kaldırdı. "Haşa, aksine mutlu oldum." Tony sırıttı. "Güzel. Şimdi, üstünü giyinip doğru kahvaltıya iniyorsun küçük hanım sonra da okula gidiyorsun."  Ellie unuttuğu şeyle gözlerini kocaman açtı. "Bugün okul vardı, doğru!" dedi ve hızla yataktan kalkıp kapıya doğru ilerledi. 

"Nereye gidiyorsun?" dedi Tony telaşla. Ellie arkasını dönüp kapıyı işaret etti. "Odama." Tony endişeyle yataktan kalktı. "Olmaz! Yani, gitme. Kıyafetlerin burda, gitmene gerek yok." Ellie sorgulamadan omuz silkti ve kıyafetleini alıp odanın içindeki banyoya girdiğinde Tony derin bir nefes verdi. 

Ellie uyanmadan önce giydiği kıyafetlerini düzelterek aynanın önüne geçti ve saçlarını düzeltti. Kızarmış gözlerine baktığında iç çekti ve aynanın karşısından çekilerek odadan çıkarak aşağıya inmek için asansöre bindi. 

Gece boyu uyamamıştı, uyayamamıştı. Ellie'ye yeniden bir şey olacağı korkusundan dolayı gözüne gram uyku girmemişti. Bu yüzden bütün gece gözleri kızının üzerindeydi. 

Asansörün kapısından gelen sesle takım elbisesinin önünü düzelterek açılan kapıdan çıkarak mutfağa girdi. Hazırlanmış kahvaltı sofrasında oturan ekip arkadaşlarına günaydın diyerek yerine, en baş köşeye geçti. 

"Ellie uyandı mı?" dedi Natasha çatalındaki zeytini ağzına atarak. Tony başını salladı. "Evet, birazdan gelir." Steve çatalını tabağının kenarına bırakarak dirseklerini masaya yasladı. "Ona bir şeyden bahsetmedin değil mi?" Tony kaşlarını çattı. Tabiki de söylememişti. "Kızımın kötülüğünü isteyen biri değilim Yüzbaşı." dedi ters bir şekilde. 

Bu soru onu sinirlendirmişti. Tony kızının kötülüğünü düşünen bir baba asla değildi. "Günaydın!" İşte bu cıvıl cıvıl olan sesin sahibi herkesin tek mutluluk kaynağıydı. "Günaydın birtanem."

"Günaydın salatalık turşum!" Ellie yüzünü buruşturarak babasının yanındaki yerine geçti. "Salatalım turşum ne be!" Clint omuz silkerek ağzına bir şeyler tıkmaya devam etti. Tony ona göz devirip Ellie'ye döndü. "Bugün okula seni ben bırakacağım can parçam." Ellie ağzındakileri çiğnerken gülümseyip baş parmağını kaldırıp onay verdi. 

"Günaydın, Midgardlı kardeşlerim!" Mutfağın kapısında beliren Thor ile birlikte Clint göz devirdi. "Biz senin kardeşin değiliz Thor." dedi ve boşalan tabağını tekrardan doldurmaya başladı. 

"Neden üstüne alındın ki? Bu odada başka insanlarda var kirpi kafa." dedi Thor. Ellie gülmemek için kendini zor tutarken eliyle ağzını kapatmıştı. Sam hiç çekinmeden kahkaha atarken Natasha, Steve ve Tony bıyık altından sırıtıyordu. 

"Çok fena koydu yalnız dostum!" dedi ve gülmeye devam etti Sam. Clint bozulduğunu belli etmemeye çalışsada becerebildiği söylenemezdi. "Hoşgeldin Thor." dedi Steve ve Thor ile tokalaştığında diğerleri de ona selam verdi. Sıra  Ellie'ye geldiğinde Tony sözü devraldı. "Thor, tanıştırayım. Bu Ellie, benim gibi harika, mükemmel ve dünyalar güzeli olan- mükemmel demiş miydim?" Ellie ona gülüp Thor'a döndü ve elini uzattı. "Merhaba Thor. Ben, Ellie." Thor zaten tanıdığı, annesinden defalarca duyduğu kıza hiç bir şey çaktırmayarak onun ince elini tuttu ve öptü. 

"Tanıştığıma çok memnun oldum Leydim. İsminizde sizin gibi çok güzel." dediğinde Ellie kızarmış yanaklarına rağmen gülümsedi. Tony onun aksine sinirden kızarmış yüzüyle kızının Thor'un öptüğü elini sert olmayacak şekilde kendine çekti ve tuttu. "Azalmak yerine ürüyorlar! Bir bitmiyorlar ki!" diyerek kızını sandalyesine oturttu ve konuşmasına izin vermeden onu kendisi yedirmeye başladı.


Kum Tanesi - Stark DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin