14

2.4K 195 20
                                    

"Ellie!"

Ellie başını kaldırdı ve sertçe yere iniş yapan Tony'e baktı. Hızla ayağa kalkıp Tony'e koştu.

"B-baba bir şey y-yap ne olur!"

Tony Ellie'nin göz yaşlarını silip Alice'in yanına gitti. Zırhından çıkıp yanına çöktü. Yanağından akan gözyaşı Alice'in yanağına damladı.

O sırada kendisini ağlamamak için zor tutan Natasha ile göz göze geldi Tony. Natasha başını iki yana sallarken Tony'nin göz yaşları hızlanmıştı.

Tony karısını kucağına aldı ve sıkıca sarıldı ona. Herkesin başı aşağıya düşerken Ellie az ileride bu berbat manzarayı izliyordu.

Daha fazla bunu izlemek istemedi ve koşarak oradan uzaklaştı. Arkasından isminin bağırışlarını umursamadı ve koşmaya devam etti.

Bir ara sokağa çöküp başını dizlerine yasladı.

Bir süre orada içi dışına çıkana kadar ağladı. Gözyaşları tükendiğinde başını dizlerinden kaldırdı ve yumruğunu sıktı.

Gözleri kırmızılaşırken o ara sokaktan görünen Stark kulesinin üstünde görünen Loki'ye bakıyordu nefret dolu bakışlarla.

"Yemin ediyorum ki senden bir gün annemin intikamımı alacağım. İşte o zaman kork benden Fesatlık Tanrısı"

...

2 Hafta Sonra..


"Ellie?" Dedi Tony yavaşca odanın kapısını açarken. "Birtanem, uyuyor musun?"

Ellie'den cevap gelmezken Tony kapıda durmayı bırakıp içeri girdi. Gözleri odada gezindiğinde yatakta dizlerini kendine çekmiş bir biçimde ruhsuz bir şekilde karşı duvarı izleyen kızını gördü.

Ciğerlerine sıkıntılı bir nefes çekti. O berbat günden beri Ellie odadan dışarıya çıkmıyordu.

O günden sonra Avengers ekibi ile Tony ve Ellie'de Stark kulesine yerleşmişti. Ellie o zaman bu zamandır odadan dışarıya adımını atmıyor, kimse ile de konuşmuyordu.

Tek konuştuğu Aaron idi.

Onunla da sadece telefonda konuşuyordu. 

O savaştan sonra Aaron'un ailesi New York'tan taşınmak istemişlerdi. Bir kaç gün sonra da Los Angeles'a taşınmışlardı. Bu yüzden görüşemiyorlardı.

Aaron, Alice Stark'ın ölümünü öğrendiğinde her ne kadar Ellie'nin yanına gelmeye kalkışsada Ellie buna izin vermemişti.

Aaron'u zar zor ikna etmişti buna.

Ekip her gün onunla konuşmaya geliyordu ama Ellie'nin sessiz kalıp boş duvarı izlemesi onları umutsuzluğa yönlendiriyordu.

Kum Tanesi - Stark DaughterHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin