BİLDİRİMLERİ GEÇ GÖRENLER VEYA GÖREMEYENLER İÇİN: 21. ve 22.Bölümü atlamış olabilirsiniz. Sevgiler. <3
Aralık'ta görüşmek üzere ❤
(Biricik'in bahsi geçen bikinisi 🥵)
Gözlerimi araladığımda yorgunluğumu henüz atamamıştım. Her tarafım kırılıyormuş gibi hissederken yanımın boş olduğunu o an fark ettim. Bu kez boştu. İyi ama Lorenzo neredeydi? Uyku sersemliğinden kurtulup seslere dikkat kesildiğimde içerideki banyoda duş aldığını anladım. Su sesleri yağmur gibi yağıyordu. Yatağın içinde oturur pozisyona gelip vücudumu esnettiğimde kapı açıldı ve Lorenzo altında onu tutan havlu ile banyodan çıktı, duraksayarak ona baktığımda kapıyı kapatınca yüzü bana döndü ve bakışlarımı fark ettiğinde sırıttı. "Uyanmışsın bebeğim."
Gözlerimi devirip bakışlarımı ondan kaçırdığımda çıplaklığımı umursamadan yataktan kalktım. Saat yediyi geçmiş, sekize doğru geliyordu. Gece birden uyanıp uyumam dışında güzle uyku çekebilmiş sayılırdım. "Duştan çıktığına göre sıra bende." Beni izlerken yanından geçmek için kenara çekilmesini beklerken aksine üzerime doğru geldi. "Bilseydim seni beklerdim beraber dış alırdık."
"Hah."
"Almayalım mı?" diyerek bu sefer üzerime doğru eğildiğinde yanından sıvışarak kendimi onun boyunduruğundan kurtardım. "Kaç kez sevişmeyi düşünüyorsun? Hedefin yüz falan mı?"
"Sınırsız desem," dediğinde bakışlarım kısıldı. Diğer havluyla saçlarının ıslaklığını alıp dağıttığında havluyu yatağın üzerine attı. Dağınık saçları ona farklı bir hava katarken yutkundum. "Hem bana olan sözünü unuttum sanma."
"Ne sözü?"
"Kucak dansı." Diyerek kafasının boynuma gömdüğünde geri çekilmek onu gövdesinden itmek istesem de yapamadım. Gövdesine dokunduğum an hissettiğim sert kasları beni durdururken, "Yapma. Sabah oldu zaten. Açım ben." Geri çekildiğinde gözleri parladı. "Bu akşam." Dudaklarıma kaydı bakışları. "Bu akşam televizyonu kıracak kadar sevişeceğim seninle. Sen de istediğimi yapacaksın."
Böyle konuşması bana hiç yardımcı olmazken başımı salladım. "Tamam." Durdum. "Shrek yarım kalmıştı onu izleseydik bari."
"Yunanistan'a varınca ne istersen onu izleriz."
Tek kaşımı kaldırdım. "Söz mü?"
"Sen ne zaman sözümü tutmadığımı gördün?"
"Bak filmin orta yerinde sevişmek isteyen azgın filler tepinmek yok?!"
Kahkaha attı. Beyaz inci gibi dişleri açığa çıkarken ilk kez böyle içten güldüğünü görmüştüm. "Ne gibi ne gibi?
"Azgın fil gibi seni yırtıcı hayvan!" diyerek omzuna vurduğumda sırıtışı manidar bir tebessüme dönüştü ve birden dudaklarıma yapışarak uzun derin yakıcı öpücüklerinin bir tanesini bıraktı dudaklarıma. Bunu yaparken sağ mememi sıkıp işaret ve baş parmağının arasına meme ucumu sıkıştırmayı ihmal etmemişti. Bu hareketi anında bacak aramın sızlamasına neden olurken renk vermedim. Geri çekilirken, "Tamam söz. Azgın filler gibi tepinmek yok. Ama senin üzerinde tepinebilirim söz vermiyorum." Dediğinde boğazım yutkuna yutkuna bir hal olmuştu. Sonrasında ben de duş alarak banyodan çıktığımda Lorenzo altındaki şort ve üzerindeki ince atleti ile karşımda dururken onu ilk defa siyah ya da lacivert takımlarının dışında bir kıyafetle duruyordum. Farklı kıyafetler ve renklerde giymesi onu başka göstermişti. Ve ben bunu sevmiştim. Benim de hazırlanmamı beklediğinde daha doğrusu çıplak halimden giyinene kadar koltukta oturup defile izler gibi beni izlediğinde tek kaşını kaldırdı. "Bikini giyseydin ya bebeğim?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cassalini
General Fiction📍Hikayede sıkça yetişkin içerik bulunmaktadır. Rahatsız olacaklarının okumamasını tavsiye ederim. ✔️ TAMAMLANDI. Lorenzo Cassalini, ürkütücü bir zekaya sahipti ve de büyüleyici bir zevke...