Bölüm Şarkısı: Sam Tompkins - Lose It All
PARODİLER:
instagram: lorenzocassalini
instagram: biricikbilgin
instagram: lorbirrfan
34.BÖLÜM
"Sessizsin bebeğim?"
Aria, irkilerek daldığı yerden çıkarken başını kaldırdı, Franco'ya çevirdi. "İyiyim... Yoruldum sadece."
"Hmm," derken direksiyonu çevikle çevirdi Franco. "Bu gecelik pas geçeceğiz anlaşılan." Aria kızarırken bakışlarını kaçırdı. "Tamam utanma hemen." Yandan bakış attı. "GErçi sen utanacak bir kız değilsin de."
"Evet senin yaramaz kızınım." Franco şen kahkahası ile arabanın içini doldurdu. İkili birlikte Como Gölü'ne doğru gidiyorlardı. Ağaçlıklı ormanın içinden giderken Aria dışarıyı seyretti. Buranın doğasını çok seviyordu, Franco ile buraya kaçıp gelmelerini daha bir seviyordu. Çok bir yolları kalmamıştı. Franco müzik açacağı sırada Aria ani sorusuyla onu durdurmuş oldu. "Marco ile nereden tamışıyorsunuz?"
Franco bu soruya anlam verememişti. "Neden sordun?"
"Merak ettim... Manevi babanız gibi."
"Öyledir." Franco'nun bakışları yol ile Aria'nın yan profili arasında gidip geldi. "Daha çok Lorenzo'nun. Lorenzo babasını küçük yaşta kaybetti keza annesini de. Ona en çok shaip çıkan Marco oldu sonra Giovanni amcanın yanına taşındı zaten."
"Anne ve babası nasıl ölmüştü?" Franco bu soruyla daha da gerilirken çaktırmamaya çalışarak sinirle güldü. "Sorguya mı çekilyorum yoksa?"
"Hayır da..." dedi Aria rahatını bozmadan. "Merak ediyorum sadece."
"Birdenbire mi geldi bu merak?"
"Ne demek istiyorsun Franco?" Omzularını silkip ellerini indirip kaldırdı. "Bu akşamki manzarayı görünce sıcak bir ailen varmış gibi hissettim ve sordum. Aileni merak etmem suç mu?"
"Hayır tabi ki de... Hayır bebeğim değil, fazla merak öldürür bilirsin. Bu ani gelen sorularına anlam veremeyince garipsedim."
"Anladım tamam," dirseğini cama yasladı. "Sormam bir daha merak etme."
"Aria..."
Kız cevap vermedi. Camdan yolu izlerken Franco'nun dokunuşlarını yandan hissedebiliyordu. "Bebeğim affedersin... Benim işim bu. Şüphelenmek. Biliyorsun sana özel olmadığını." Bu kez adamın dokunuşunu bacağında hissetti ama tepki vermedi. "Seni seviyorum..."Kızın dudakları kıvrıldı. Başını çevirip baktı adama. "Hm."
"Seni delicesine seviyorum."
"Hm." dedi bir kez daha.
"İnleme şöyle. Arabayı kenara çekip ağzını yiyeceğim yoksa."
"Durduğun kabahat." Franco'nun bakışları kısıldı.
Hızla arabayı sağa çekerken ağaçların arasına park ederken el frenini sertçe çekti ve beklemeden kızı kucağına aldı. Aria da bunu bekliyormuş gibi üstünü soyarken gömleğin düğmelerini hızla açtı ve braletiyle kalırken Franco da kızın kalçalarını sıkıyordu. Pantolonun düğmesini çözerek içeri sızdığında çıplak tenine dokundu. İnleyerek sıkarken Aria gözlerini yumdu. Adamın kucağına ata biner gibi oturup yerini sabitlediğinde Franco kendini tutamaz hale gelmişti. Erkekliği anında dikleştiğinde Aria altında o sertliği hissedebiliyordu. "Aç. İndir şu külodunu!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cassalini
Ficción General📍Hikayede sıkça yetişkin içerik bulunmaktadır. Rahatsız olacaklarının okumamasını tavsiye ederim. ✔️ TAMAMLANDI. Lorenzo Cassalini, ürkütücü bir zekaya sahipti ve de büyüleyici bir zevke...