1.Bölüm

60.1K 1K 167
                                    

📍Sonunda Cassalini'nin hikayesine başlıyoruz!

📍Belirli bir süre haftada bir bölüm gelecek, sonrasında ikiye, üçe hatta belki her güne bölüm gelebilecek. Diğer hikayelerimde olduğu gibi.

BAŞLANGIÇ TARİHİ: 2 TEMMUZ 2021

"Sii più veloce!" Daha hızlı ol!

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Sii più veloce!" Daha hızlı ol!

Yatağın beyaz sateninde bedenim kayarken sarsılarak inliyordum, inlemelerim yatağın gıcırtılı seslerine karışıyordu. Gözlerimi açamıyor, sadece anın zevkine kaptırmış gidiyordum. İçimdeki doluluk hissi başımı döndürürken bacaklarımı birbirine bastırma arzumla artıyordu. Ya da dokunmak istiyordum kendime. Parmaklarımla dokunarak o yumru gibi baskı yapan histen kurtulmak istiyordum.

Ağırlığını üzerimde hissettiğim o adam, tüm aletini dibime kadar sokup geri çıkartırken beni hiç düşünmüyordu. Kafam geriye giderek baskı yapmaktan acıyordu ama bundan zerre rahatsızlık duymuyordum.

Dakikalar sonra içimde son gelgitlerini yaparken ağzımı aralayarak geldiğimi anladım, yükselip boşalırken ıslandığımdan daha fazla ıslanmıştım. O ise hızla içimden çıkarak yatağa boşaldım. Bu beni zerre rahatsız etmezken neden içime boşalmadığını düşünüyordum.

O zaman daha çok zevk alırdım.

Yüzüne baktım. Kaşından elmacık kemiğine doğru derin bir izi vardı ama dikkatli bakılmadığı sürece kimse onun derin bir iz olduğunu fark edemezdim. Keskin yüz hatlarıyla yüzü sertti. Kaşları çatık bakardı. Asla yüzünün yumuşadığını, bir kez olsun güldüğünü görmemiştim.

"Esci dalla stanza!" Çık odadan!

Yüzüme bile bakmadan yataktan kalkarken anadan doğma haliyle onu izledim. Yerden baksırını alıp giyinirken son kez erkekliğine bakıp iç geçirdim. Ardından pantolonunu giyerek düğmelerini iliklediğinde bana dönmeden konuştu.

Oda karanlıktı.

Ve kadınlarla yalnızca bir kez sevişen pardon onları beceren Lorenzo Cassalini, benimle beş kez yatmıştı.

Kimse bunun nedenini bilmiyordu.

Odadaki kızlar benimle dalga geçerken ben onlara gülüp geçiyordum. Çünkü bu benim işime geliyordu.

Hem karanlıkta yüzümü görmeden benimle yatması hem de ondan ölen kardeşimin intikamını almam gibi.

Dişleri sıktım. Yüzümdeki şehvetli ifade giderken nefret dolu ifade yerini almıştı. Boynundaki kolyeye çarptı gözlerim. B. B harfi. Kardeşim Beril'in kolyesi.

Aylar önce Beril'in, Lorenzo'ya aşık olmasını şüpheli bulmuştum. Çünkü Beril ne zaman gece odaya dönse hep elinde Lorenzo'ya ait eşyası olurdu. Onunla uyur, onunla kalkardı. "Bana aşık olacak, evleneceğiz onunla." derdi hep ama ihtimali bile yoktu bunun.

CassaliniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin