Aden savaşta esir düşmüş ve ağır şekilde yaralanmıştır, onu esir alan Tuğrul Bey'in daha farklı planları vardır.
Aden'i oğlu Barbaros'a almak.
Barbaros eşcinseldir ve 4 yıldır sevgilisi vardır, fakat babası o çocuğu bir türlü kabul etmez ve sürekli oğluna o çocuktan ayrılmasını söyler.
Barbaros ise babasının bu tutumunu yanlış karşılar ve sevgilisinden ayrılmayacağını söyleyerek babası ile ağır şekilde kavga eder ve evi terk eder.
Araz ile Barbaros mutlu bir şekilde yaşasalar da Barbaros'un baba tarafından boynu büküktür ve 1 sende 2-3 sefer babasına gidip kalır.
Turgut bey, Aden'i resmen eve hapis etmiştir ve sürekli onu evin içinden kameralar ile izler.
Aden ise evin içinde kimse ile konuşmaz ve evden kaçmak için fırsat kollar.
Barbaros, eve geldiği zaman babasının yaptıklarını öğrenince çılgına döner ve Aden'e resmen düşman kesilir.
********
Ay hasta olduğum için ancak kafamdakileri bu kadar anlatabildim.
İşte Turgut bey, Aden'i eve hapis ediyor ve oğlu Barbaros'a, Araz'dan ayırmak için Aden ile oğlunu ayarlamaya çalışır falan filan.
Ev kameralar ile çevrili ve Aden'in kaçacak hiçbir yeri yok.
Ev :
Ormanlık alan da olduğunu düşünün.
Yaaaaaa, inşallah konuyu anlamışsınızdır. Cidden hiç halim yok 😭
Bu arada Aden ve Barbaros seme.
Barbaros, sert mizahlı ve dediğim dedik biri. Her şeyi kendi yapmak ister ve kendine uymayanı kabul etmez.
Aşırı kıskanç ve sevdiği zaman o kişiye deli divane oluyor.
Aden, asker olduğu için sürekli kurallar ile yaşayan biri ve yenilgiyi asla kabul etmez, yenildiği zaman yaşayan ölüden farksız olur. Bu zamana kadar hiç aşık olmamıştır ve sürekli beyni devrededir, az konuşur.
Sevilmeyi ve sevmeyi pek bilmez, bu yüzden ona kızmayın ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden / bxb ✔️
General FictionTamamlandı. Aden, düşmanı Turgut Kara'ya esir düşen bir Teğmen'di. Esirlikten tek çıkış yolu Turgut'un oğlu, Barbaros Kara ile evlenmekti.