(Aden)Turgut, evlilik meselesini açıkladığı zaman Açıkcası karşıma çıkan meseleyi hiç beklemiyordum ve böyle bir olayın gerçekleşme imkanı bile yoktu.
Asla böyle bir şeyi hayal edemezdim ve bunu kabul etmem bile olası değildi. Bu evdeki herkes aklını kaçırmıştı ve benim bu evden bir an önce kurtulmam gerekiyordu.
Ya sağ ya da ölü.
Birincisi ikimizde erkektik ve oğlunun bildiğim kadarıyla bir sevgilisi vardı ve o da erkekti. Şu durumunda eşcinsel olup olmaması bir şey fark etmiyordu ama ben öyle biri değildim.
Tamam demek istediğim tamamen şuydu, ben biri ile evlenemezdim ve o tür toplara girecek biri de değildim. Ne sevmeyi bilirdim, ne de sevilmenin ne olduğunu bilirdim o yüzden benim biri ile birleşmem asla uygun değildi.
Asla evlilik adamı değildim.
Tabii ki bir de bu kişi baş düşmanım ve silah kaçaklığı yapan bir adamın oğluydu...
Tamam oğlunun hiçbir şeyden haberi yoktu ve babasının böyle bir adam olması onun suçu değildi, Turgut'u araştırırken ailesini de araştırmıştık ve onun hakkında neredeyse bütün her şeyi biliyordum.
Karısı uzun zaman önce ölmüştü ve başka kimse ile evlenmemişti, oğlu başarılı bir avukattı ve babası ile hiç anlaşamazdı. Oğlunun ne sevip ne sevmediğini en ince ayrıntısına kadar biliyordum ve dolaylı yoldan her şeyi biliyordum işte.
Başlarda bu durumu kendi ekibim ile araştırırken, babasının meselelerini bildiği için sevmediğini düşünürdük ama durum daha farklıydı. Oğlunun bir s*kimden haberi yoktu ve o tamamen masumdu.
Aklıma tekrar beni sürüklediği evlilik Meselesi geldiği zaman sakin olmak için derin bir nefes aldım. Fakat sakinleşmem hiç de olası bir durum gibi durmuyordu, saniyeler geçtikçe daha çok sinirlendiğimi hissediyordum.
-Sen kafayı mı yedin lan? Ne demek oğlun ile evleneceğim? Beni 1 haftadır bu yüzden mi evde tutuyorsun? Kafama sık da öleyim a*ına koyayım, zaten senin yüzünden mesleğim çöp oldu ve yaşayan ölü gibiyim. O aptal oğlun ile evleneceğime kendimi asarım daha iyi, oğlun da senin genlerini taşıyor ve onu sen büyüttün. Onun da senin gibi şerefsiz olmayacağını nereden bilebilirim?
Elimi sinirle mutfak tezgahına vurduğum zaman sinirim çok az da olsa yatışmıştı.
Karşımda sırıtan Turgut itine saldırmamak için zor dururken onun sırıtması daha çok genişlemişti.
Ulan adam resmen onu dövmem için açık davet veriyordu ama Turgut'un adil oynamayacağını iyi bildiğim için elim kolum bağlanıyordu.
Benim ona saldırmamı istiyordu ve bunun karşılığında daha beter şeyler isteyeceği apaçık ortadaydı, fakat onun tuzağına düşmeyecektim.
Dersimi almıştım ve ona karşı öfke ile parlamamam gerekiyordu.
-Aden... Asıl oğlum ile evlenmezsen o koruduğun köy ve içindekiler bir bir yok olur. Eh bu benim daha çok işime gelir biliyorsun değil mi? O köy ortadan kalkarsa benim işlerim hızlanır ve aptal arkadaşların orayı koruyamaz. Fakat sen oğlum ile evlenirsen o köy ile bütün iletişimimi anında keseceğim ve bir daha oraya uğramayacağım. Sana söz veriyorum, biliyorsun ben verdiğim sözlerin sonunda ölecek olsam bile tutarım.
Haklıydı.
Verdiği sözleri tutardı ve hep de kötü sözler vermişti.
Turgut konuşup tekrar salatalıkları doğramaya başladığı zaman gözlerimi kırpıştırmıştım.
Ulan bu evdeki herkes deliydi.
-Turgut, o yerden bitme oğlun ile evlenmeyeceğim. Ben eşcinsel biri değilim ve hakkımdaki her şeyi biliyorsun o yüzden tekrar aynı şeyleri bahsetmeye gerek yok. Eşcinseller ile bir derdim yok ama yapamam işte, Zora koşma.
-Eee Aden? Bak istesen de istemesen de bu iş olacak. O koruduğun ve uğruna canını verecek kadar sahiplendiğin köy... Oradaki insanların bütün hayatı senin gibi bir Teğmen'in elinde. Seçim senin ya oğlum ile evlenirsin ya da o köyün ve timinin canlı canlı öldüğüne şahit olursun, hoş timin seni çoktan öldü biliyor ama bu problem değil.
Turgut elindekileri kenara koyup ellerini çeşmenin altına tutup yıkamaya başladığı zaman bana yandan bir bakış atmıştı.
Her zaman ki gibi zora koşup beni çaresiz bırakmıştı. Islak ellerini bezle silmeye başladığında, köyü ve biricik ailem gibi olan timimi düşünmüştüm. Turgut'un asla şakası olmazdı ve aklına koyduğu şeyi yapmadan duramazdı.
Bu durumda düşünmeye zaman yoktu ve ortada masum insanlar varsa benim bu evliliği kabul etmekten başka çarem de yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden / bxb ✔️
General FictionTamamlandı. Aden, düşmanı Turgut Kara'ya esir düşen bir Teğmen'di. Esirlikten tek çıkış yolu Turgut'un oğlu, Barbaros Kara ile evlenmekti.