Aden
Ben şok olmuş bir şekilde kalakalmışken elim kolum sanki biri tarafından bağlı kalmış gibi hissediyordum.
Barbaros sonunda geri çekildiğinde ben hâlâ hareket yetimi kaybetmiş gibi olduğum yerde duruyordum çünkü daha önce böyle bir duruma düşmemiştim.
O daha yeni sevgilisinden ayrılmıştı ve birine bu derecede yakınlaşmaya cesaret edebilmesi...
Tamam biz saçma sapan bir şekilde evli olabilirdik ama beni böyle kafasına her estiği zaman öpemezdi.
"Beğendim." Barbaros sırıtarak konuştuğu zaman neyi beğendiğini tam olarak anlamamıştım. Beynim çalışmamak için direniyordu ve sadece Barbaros'a boş gözler ile izlemek ile yetinmiştim.
O kahve makinesine yöneldiği zaman kendime son anda gelmiş gibi derin bir nefes almıştım.
Bir öpücük ile bu hale gelebildiysem ileride olanları düşünemiyordum...
******
Barbaros
O sülük kızı olan komşularımız sonunda evden gittiği zaman derin bir nefes alıp arkama doğru sonuna kadar yayılmıştım.
Aden'i öpmem bir anda gelişmişti ve ben de bu hareketi yapmayı asla hesaba katmamıştım ve o an içimden öyle yapmak gelmişti ve sonucunu düşünmeden yapmıştım işte ve bu benim aşırı derecede hoşuma gitmişti.
Aden benim eşimdi ve onu öpmem kadar doğal bir şeydi burada yanlış bir şey daha göremiyordum ama sevgilimden yeni ayrılmış evli bir adam olarak bu ne kadar doğruydu bilemiyordum...
Evet içinde bulunduğum durum yaş problemleri gibiydi ve ben babamdan daha büyük çıkmış gibi hissediyordum.
Araz ile birçok kez dediğim gibi ayrılmayı denemiştim ama kendine zarar vereceğini söylediği zaman hep çaresiz kalmıştım bu yüzden Aden ile onun yanına gittiğim zaman ona ayrılmak istediğimi söylediğimde endişelerim bir hayli fazlaydı. Açıkcası hemen ayrılmayı kabul etmesini beklemiyordum ve bu yüzden bir hayli şaşırmıştım.
Araz saf gibi görünse de aslında oldukça kurnaz biriydi ve benim yüzümden Aden'in zarar görmesini asla istemezdim.
Aden mutfaktan çıkıp doğruca salona giriş yaparak karşıma dikilmişti. Sonunda kendine gelebilmişti ve sanırım bu iyi bir şeydi?
Tek bir öpücük ile bu hale geldiğini düşündüğüm zaman içimde karıncalanma oluyordu ve ben bu lanet hissi uzun zamandan sonra tekrar tatmıştım.
Bütün hayatım boyunca Araz ile sıkışıp kaldığımı düşünürken hiç ummadığım zamanda hayatıma Aden girmişti ve onun da bu yola zorla sürüklendiğine emin olmuştum.
Aden ile bir anlık sinir ile evlenmiştim ama bir zaman sonra illaki evlenecektim çünkü babam asla rahat durmazdı ve bizi evlendirene kadar pes etmezdi. İşler daha kötü bir hâl alabilirdi buna adım kadar emindim.
"O yaptığın iğrenç hareket de ne demek oluyor Barbaros?" Aden bütün heybeti ile karşımdaki koltuğa değil de 3 metre mesafemdeki sehpanın üzerine oturduğu zaman oturduğum yerde dikleşip yüzüne bakmıştım.
Aden'i onu istediğim için öptüğünü söyleyemezdim çünkü şu an oldukça sinirli görünüyordu ve üzerime atlayıp amel defterimi kapatması çok ani olurdu.
Daha gençtim, yakışıklıydım ve zengindim o yüzden daha yaşayacak bir ton zamanım vardı ve henüz Aden'in beni Allah'ıma kavuşturmasına hazır değildim.
Ayağa sakin bir biçimde kalktığım zaman Aden beni baştan aşağı süzüp bakışlarını yüzüme sabitlemişti.
"tabii siz anneleri tarafından size emanet edilen çocuklara her bakımdan yetersiz gördüğünüz bir kadının annelik etmesine şiddetle karşısınız ama." Çok sevdiğim repliği tek attığım zaman Aden'in bakışları değişmeye başlamıştı.
Eminim ki şu an ne demek istediğimi anlamaya çalışıyordu ve onun beyni error verdiğine göre yanından büyük bir rahatlıkla sıvışıp odama kaçabilirdim...
*****
Bilgisayarım bozuldu çok mutsuzum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden / bxb ✔️
Fiksi UmumTamamlandı. Aden, düşmanı Turgut Kara'ya esir düşen bir Teğmen'di. Esirlikten tek çıkış yolu Turgut'un oğlu, Barbaros Kara ile evlenmekti.