10.

4.8K 301 57
                                    

Arkadaşlar, Barbaros aslında Araz'ı sevmiyor sadece Araz kendisine zarar verebilecek seviyede ve Barbaros bu yüzden korkuyor.

O yüzden bu zamana kadar ayrılamadılar, daha kitabın başlarındayız ve siz hemen laf yapmışsınız...

Araz = Derin yan çar

////

////

Barbaros

Dün yaşadığımız o saçma sapan şey benim çok fena kafamı karıştırmıştı ve resmen utanmadan Araz ile Aden'i karşılaştırmıştım.

Sabaha kadar gözümü kırpmadan bunları düşünmüştüm ve saatler geçtikçe iğrenç biri oluyordum.

Bu yaptığım  sonuna kadar yanlıştı ve bunu inkar etmeden kabul ediyordum. Şu an aşırı derecede stres yapmıştım çünkü Aden ile birlikte Araz'ı görmeye gidecektik.

Bu evlilik işini yalanlayacaktık ve Araz'ın gönlünü alacaktım. Dün sabah bizim evden ağlayarak çıktığı zamanda sonra onu aramamıştım ve yanına da hiç gitmemiştim, bu yüzden fena trip yiyecektim ve her şeyi yapabilirdi.

Ayrılabilirdik ve haklıydı da fakat Araz'ın beni saplantılı bir şekilde sevdiğini düşündüğüm zaman bu olanak sadece teori olarak kalıyordu ve benden vaz geçeceğini pek sanmıyordum, hayır bunun egolu kısmından bahsetmiyordum, asla böyle bir konuyu küçük göremezdim ve alay bile etmezdim.

Araz, beni saplantılı bir şekilde seviyordu ve biz her sene ayrılmanın eşiğine geldiğimiz zaman kendine zarar vereceğinden bahsediyordu.
Ona bu yüzden, evlilikten tabii ki de bahsetmeyecektik. Aden ile sakin sakin konuştuğumuz zaman bu konuyu ona bırakmamı söylemişti ve açıkcası ürküyordum.

Aden'i hiç tanımıyordum ve benim canımı yakmak için arkamdan ihanet bile edebilirdi? Fakat cidden ben yanarsam kendini de yakardı.

Gerçi bu durum en çok Araz'a zarar verirdi çünkü benim Araz'a olan sevgim çok önce bitmişti sadece dediğim gibi kendine bir şey yapmasından korkuyordum ve yapabilirdi de... Şu an Aden ile beraber kahvaltı yapıyorduk ve masada olmasını beklediğim gibi ölüm sessizliği vardı.

Akşam ayrı odalarda yatmıştık ve Aden, sabah erken saatinde kalkmış ve bize kahvaltı hazırlamıştı, bu güzel bir düşünceydi çünkü başka biri olsa  kendisi yer çekilirdi ama Aden o öyle yapmamıştı.

Kahvaltı sofrasını görür görmez kendimi ciddi anlamda evli olarak görmüştüm ve bu düşünce beni sıcacık yapmıştı.

Zaten evliydim ama benim şu an anlatmak istediğim şey daha başka bir olaydı ve bunun üstüne saatlerce konuşabilirdim.

Araz ile aynı evi paylaştığımız zaman hep benden sonra kalkardı ve yemek bile yemeden işe giderdi.
Ben de o yemiyor diye yemezdim çünkü asla tek başına kahvaltı yapmayı sevmezdim.

Bu çocukluğumda da böyle olmuştu çünkü hiçbir zaman ailemle kalabalık bir şekilde yemek yememiştim, hep büyüyene kadar tek başıma yemiştim çünkü ailem benimle yemek yiyemeyecek kadar hep çok meşguldüler...

Bu yüzden hep bir aile özlemi çekmiştim ve Araz ile aile olmak için çabalamıştım ama hiçbir zaman o his oluşmamıştı.

Ailem varken bile ailesiz olarak büyümüştüm ve bu hissi anlatamazdım.

"Ne iş yapıyorsun?" Ortamdaki sessizliği bozmak için boş bir sebepten konu açmıştım.

Aslında doğrusunu söylemek gerekirse hiç de boş bir sebep değildi ve ben merak ediyordum... Aden ile beraber yaşayacaksak onu tanımam gerekiyordu ve ben konuşmazsam o hiç konuşmazdı.

-Askerdim, birliğim /ekibim vardı ve o baban olacak şerefsiz sayesinde bütün herkes beni ölü olarak biliyor. Orospu çocuğu bana benzeyen birinin cesedini orta yere attı ve o kişinin kimliği tanınmayacak bir haldeydi. Timim beni bu yüzden hiç aramadı ve ben burada seninle kapana kısıldım.

Aden'in dediği şeyler ile yediğim peynir boğazımda kalırken dediklerini sindirmeye çalışmıştım.

Neden benim bir şeyden haberim yokken bütün suçu benden biliyordu?..

Aden / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin