Aden
"Hani benimle evlendiğine pişmandın ve Araz ile evlenmek istiyordun? Ne oldu?" Alay eder gibi konuştuğum zaman Barbaros sırıtmaya başlamıştı.
Neden sırıttığı hakkında en ufak bir fikrim bile yoktu ve şu an onun sırıtmasına karşı ne demem gerektiğini bile bilmiyordum, böyle saçma sapan olaylara daha önce hiç karşı karşıya kalmamıştım ve benim çizgim net olarak belliydi
Benim hayatım sürekli ölüm ile burun buruna olmaktı ve aşk meşk olaylarından anlamazdım...
Birini severken elbette ki bir sürü hatam olacaktı ama ben sevmeyi böyle böyle öğrenecektim. Zaten doğrusu da bu değil miydi?
İyileri her zaman koruyup kollardım onlar için canımı seve seve bile verirdim, benim savaşım sadece kanı bozuk olan kişilerdi ve onlar ile de çok güzel oynardım. Sadece bir kere yenilmiştim ve onda da Barbaros ile evlendirilmiştim...
Daha önce birçok kere dediğim gibi , hiç aşık olmadığım için evlilik düşünmemiştim ve bundan dolayı da olaylar karşısında beynim kitlenip kalıyordu, oysaki ben sürekli beynim ile hareket eden biriydim ve böyle olaylar cidden bana son derece yabancı hislerdi.
Ulan ben bu ite -Barbaros'a- daha bir saat öncesine kadar acayip derecede çok sinirliydim ve kavga ederken şimdi bu halde olmamız aşırı derecede anlamsız geliyordu ya da ben olayları çok derin düşünerek içinden çıkılmaz bir hâl aldırıyordum ama yapım buydu ve bunu değiştiremezdim.
"Araz'ı mı kıskanıyorsun?" Barbaros Bana daha çok dayarken sorduğu soruya odaklanmaya çalıştım ama beynim şu an tam anlamı ile karnıma baskı uygulayan uzun şeydeydi ve ben ne yazık ki düşünemez olmuştum.
Birkaç dakika gibi geçen saniyeler boyunca Barbaros'un sadece yüzüne bakmaya başlamıştım ve ne demem gerektiğini toparlamam gerekiyordu.
Kıskanmak...
Hayatımda daha önce birini kıskanmıştım ve buna ne denir ne yapılır? pek fazla bilmiyordum.
Hayatımda Barbaros olmaya devam ettikçe kısa sürede hemen öğrenecektim bunu çoktan anlamıştım ama hazır değildim.
"Ne kıskanacağım be? Ben sen miyim? Hem sen beni içerideki kızdan neden kıskandın? Oysaki ben o kızın dokunuşlarından kaçmak için mutfağı bahane ettim. Pekala sen ne yaptın? Araz'ı ittireceğin yerde onu kendine çekip orasını burasını okşadın, bu durumda ben mi kıskanmış oluyorum. Hadi diyelim ben kıskandım, senin yaptığın karaktersizlik ne? "Barbaros'un çenesini sıkıp konuştuğum zaman bir şey yapmadan kendini benden kurtararak geri çekilmişti.
"Bal gibi de kıskanıyorsun, ben de seni kıskandım ve kıskanmaya devam edeceğim bunda inkar etmiyorum edemem de. Araz meselesi de kapandı Aden. Artık love yani sen ve ben." Barbaros tekrar bana yanaşıp konuştuğu zaman çoğu şeyini anlamamıştım çünkü konuşur konuşmaz beni iyice buzdolabına doğru yaslayıp dudaklarını dudaklarıma bastırmıştı.
Midemde karıncalanma başladığı zaman olaylar karşısında küçük çaplı kasıntı geçiriyordum...
********
Bir tane kelebek çok ısrar etti dayanamadım 🧚♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aden / bxb ✔️
General FictionTamamlandı. Aden, düşmanı Turgut Kara'ya esir düşen bir Teğmen'di. Esirlikten tek çıkış yolu Turgut'un oğlu, Barbaros Kara ile evlenmekti.