22.

3K 226 30
                                    

.

************

Aden

Barbaros beni birden bire öptüğü zaman neye uğradığımı şaşırmıştım. Hem bunu yapmasını beklemiyordum hem de orta yerde herkesin içinde beni birden bire öptüğü zaman ister istemez utanç ile kasılmıştım. Hastanenin kafesine inmiştik ve karşımda sinirden adeta kuduran/köpüren Eren vardı.

"Ben bu görüntüye fazla katlanmak istemiyorum." Eren sinirle sandalyesinden kalktığı zaman Barbaros arkasına yaslanıp masada duran ellerimi tutmuştu.

Eren'in bunları kaldıramayacağını çok iyi biliyordum çünkü kendisi bildiğim kadarıyla homofobik ve Barbarostan bütün kalbi ile nefret eden biriydi.

Barbaros'un da, Eren'i pek sevdiği söylenemezdi çünkü sabahtan bu yana Eren bütün okları eşime çevirmişti.

Evet kabul etmesem de Barbaros benim eşimdi ve ben artık bu yoldan dönemezdim. Hayatımdan memnun olmasam da bunu dışarıya yansıtmak gibi bir aptallık yapamazdım.

Bu hem beni hem de Barbaros'u zor durumda bırakırdı, Barbaros sevgilisinden daha yeni ayrılmış biriydi ve nasıl bir kafa yaşıyordu tam anlamı ile anlamamıştım.

Barbaros hafif öne doğru eğilip Evren'e baktığı zaman ortam iyice gerilmişti ve oluşacak kavgayı az çok anlamıştım.

Eren ben varken Barbaros'a elini süremeyeceğini biliyordum çünkü Barbaros bir kere benim eşimdi ve Eren buna cesaret edemezdi.

O eli kırardım.

*******

Barbaros

"Beğenmezsen kapı orada it herif, Sabahtan bu yana çok önemli biriymiş gibi sürekli ahkam kesip duruyorsun fazla olmaya başladın, saygı duymak zorundasın. Ha eğer duymuyorsan da s.ktir git. " Sinirle konuştuğun zaman Aden de artık susmam için masanın altından ayağı ile beni dürtüklemişti. Derin bir nefes alıp arkama sakince yaslandım.

Evet onun sınırlarını çok fazla zorlamıştım ama adam bana böcekmişim gibi davranıp laf söylerken ben sessiz sakin bir biçimde oturamazdım...

Karşımdaki adam ellerini beline koyup doğruca gözlerimin içine baktı, gözlerindeki duyguyu biliyordum çünkü her zaman indanların gözlerinde görebiliyordum.

Benden nefret ediyordu.

Adam bir şey demeden yanımızdan boğa gibi soluyarak ayrıldığı zaman adının Gazel olduğunu öğrendiğim adama baktım.

"Eren'in kusuruna bakmayın, bugün iyi şeyler olmadı bir de Aden seni görünce... Her neyse onun adına ben özür dilerim." Gazel konuşup ikimize karşı sevimli bir şekilde gülümsediği zaman ben de gülümsemiştim.

Hâlâ iyi insanlar vardı.

"Aden" Adam ayağa kalkıp cebinden kalem ve kağıt çıkardığı zaman anlamazca ona baktım. " Bu benim numaram, sonra mutlaka konuşalım." Adam kağıda bir şeyler yazıp Aden'e uzattığı zaman Aden, ellerini ellerimden çekip kağıdı almıştı.

-Gazel, son bir şey soracağım.

Aden çekinerek sorduğu soru ile Gazel gülümsemesini bozmadan az önceki kalktığı yere geri oturup bize bakmıştı.

-Sor yavrum

Adam sevecen bir şekilde Aden'e 'Yavrum' dese bile ona şu an kızacak bir kafada değildim.

"Neden buradasınız? Hayır kötü anlamda söylemiyorum, şey-" Aden duraksayarak konuşmaya başladığı zaman onu ilk defa bu kadar üzgün görüyordum.

Arkadaşlarına çok değer veriyordu, bu oldukça iyi bir şeydi çünkü ben o duyguyu hiç bilmiyordum ve babam yüzünden tek bir tane bile arkadaşım olmamıştı. O yüzden bu duygu sanırım ben de olmayacaktı.

"Osman görevde vurulmuş ve yolda Eren beni aradı, şu an benim de pek bilgim yok, hastaneye gelir gelmez ameliyata alınmış o yüzden apar topar buraya geldim." Gazel hafif kendini toplayarak masada duran Aden ve benim ellerimi tutup birleştirdiği zaman adamın hareketlerine baktım.

"Aden, senin yapabileceğin bir şey yok şimdi kocanı al ve eve git, sana numaramı verdim sen de mesaj atarsan Osman'ı durumunu anlatırım ve öyle buraya gelirsin, Hem bak Eren de o zamana kadar sakinleşir." Gazel tane tane mantıklı konuştuğu zaman Aden sesli bir şekilde nefes almıştı. Gazel'in bakışları bana döndüğü zaman ister istemez strese girmiştim.

Evet bize Eren gibi bağırıp çağırmamıştı bu iyi bir şeydi ama onu tanımıyordum o yüzden ipleri bırakmamalıydım.

"Barbaros ikinizi yargılamıyorum, çok tatlı bir çift oldunuz ve Aden'in ruh ikizini bulması çok güzel bir şey ve senden şu an en çok isteyeceğim şey Aden'i buradan götürüp sakinleşmesini sağlamak şu an kendinde değil ve kendine geldiği zaman onu ve Eren'i tutamayız. Benim şimdi gitmem lazım, bu arada hayırlı olsun." Gazel ellerimi sıkıp yanımızdan kalkıp gittiği zaman yanımda boşluğu izleyen Aden'e bakmıştım.

Onun şu an birine ihtiyacı vardı ve istediği kadar arkasında duracak ve ona destek çıkacaktım...

Aden / bxb ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin