Třetí část - Nepřítel

874 66 21
                                    

Zdravím čtenáři :)

Jako tradičně pár slov při začátku další a tentokrát poslední části Vražedné pomsty. Opět nám to velice rychle uteklo a už je před námi jenom poslední třetina knihy. Vůbec nechápu, že mi vždycky kniha jenom tak proplouvá pod rukama a než se naděju, už je konec :( 

Vzhledem k tomu, že poslední dobou mám problémy s tím najít si čas na psaní, dala jsem si limit dopsání této knihy do 15. května. Je dost možné, že to stihnu dřív, protože aréna se píše obvykle o něco jednoduššeji, ale nechci nic slibovat. Pak nás bude čekat kratší pauza, protože budu na dovolené v Řecku :) a až se z ní vrátím, s novým elánem se vrhnu na poslední knihu. Dle vašich reakcí na bonusovou kapitolku soudím, že už se na ni těšíte stejně tak, jako já :) 

Pomalu si v hlavě začínám Sílu vzdoru připravovat. Byla bych ráda, kdyby kdokoliv z vás měl jakýkoliv nápad, který by v knize rád viděl, dal vědět. Poslední kniha mi totiž přináší obrovské množství volnosti, proto budu ráda, pokud se se mnou podělíte o vaše představy a tím jak mě, tak sami sobě zpříjemníte její čtení :) 

Ještě jednou vám všem tedy děkuji za to, že čtete, že mě podporujete - komentujete a hvězdičkujete. A děkuji i vám, tiší čtenáři, kteří o sobě nedáváte vědět. Protože nebýt vás, určitě nemá tahle kniha už teď přes 8 tisíc přečtení :) 

Připravte se tedy na poslední část Vražedné pomsty, protože ta pravá akce teprve teď začíná :))

Navždy vaše, Verča ;) 

Catching fire - The boy who volunteeredKde žijí příběhy. Začni objevovat